網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月7日 星期六

陸浩明:陸浩明又講錯嘢!肥媽鬧爆:收吓把死人口 #肥媽 #陸浩明

肥媽同陸浩明去大埔派口罩!藝人肥媽和陸浩明(6號)今日去到大埔派口罩,其中肥媽FullGear上陣,戴口罩、手套、黑超,心口還掛有空氣清新包,現場更有 ...




肥媽同陸浩明去大埔派口罩!


藝人肥媽和陸浩明(6號)今日去到大埔派口罩,其中肥媽Full Gear上陣,戴口罩、手套、黑超,心口還掛有空氣清新包,現場更有工作人員不停噴消毒酒精。肥媽透露疫情下減少家庭聚會,但就好恨見剛出世的孫女:「係第16個孫,依家開廠見到好多人都驚,但無謂呢個時候抱,不知幾想搣吓佢!個仔話聽日帶BB嚟見,我都話唔好,佢出咗世淨係見過一面。」身旁6號多口插說:「下次見BB可能佢讀緊大學。」此話一出,即「驚動」肥媽:「啋過你呀!又講錯嘢!死人口、收吓口疫情好快就過!好心你收吓把口!」禍從口出的6號頭耷耷兜說:「我係形容小朋友大得好快啫!」


隨即被問到自上次講錯「香港係沙士病毒源頭」之後,就一直冇更新社交平台,是否怕再闖禍?他說:「有休息咗陣、沉澱吓,『經一事、蔡一智』,做節目講資訊嘢會小心啲,搞笑就用無謂嘢。」肥媽都出口幫助:「佢冇心嘅,希望大家唔好怪佢,佢好勤力,由0做到100,包容吓佢。」


講到6號不孝要肥媽等候,他解釋說:「肥媽住大埔好近,我喺將軍澳飛的出嚟,其實應該尋日喺肥媽度瞓,今日食完早餐就嚟派口罩。」肥媽說:「我不嬲都早到,但佢拍嘢都準時嘅。(唔叫佢早到幫你手?)唔好搞!拍咗咁多輯,佢淨係識食同熄火,開火都唔識呀!」


首次參與派口罩活動的肥媽,指早前返英國買了好多洗手液、口罩拎去捐:「幫咗人先係最緊要,都買咗4轉,阿仔都揸車去蘇格蘭周圍搵,大家要同心合力抗菌。本身都唔諗住嚟,唔想搞到做騷咁,但藝人有個帶頭作用,互相幫助,每人出啲力就有群體力量。(用咗幾多錢?)唔需要講。」本身有存貨?她反指要人救濟:「一早叫咗屋企人準備,但個個都冇,個仔啱啱生咗個B女,11個星期,我去到英國個個先話冇物資,就叫佢哋去屋企拎,拎拎吓得番半盒。(好無助?)又冇,朋友都有畀我,經過1967年暴動之後,我就會儲糧,呢個係習慣。」6號就謂之前最缺的是廁紙,搞到唔敢「開大」。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!