網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月12日 星期四

【偷食有前科】趁周汶錡出埠 法籍老公深水灣攬女又摸又咀 #周汶錡

【偷食有前科】趁周汶錡出埠法籍老公深水灣攬女又摸又咀39分鐘前名模周汶錡Kathy與法籍老公Julien,結婚8年,育有一對仔女,人前人後都是恩愛夫婦 ...




  • 【偷食有前科】趁周汶錡出埠 法籍老公深水灣攬女又摸又咀
  • 39分鐘前






名模周汶錡Kathy與法籍老公Julien,結婚8年,育有一對仔女,人前人後都是恩愛夫婦。不過,日前Julien就被影到於深水灣的沙灘茶座,密會外籍中女,Julien摸完對方頭髮兼錫額頭,之後更火辣咀嘴,絕對非一般朋友關係。

早前在社交平台大晒泳衣相的Kathy,當時仲留言「媽媽放假、爸爸湊仔」,查實老公原來去「湊女」,周汶錡回覆傳媒查詢時,只拋下一句:「唔好問我」,看來應該心情麻麻。

今次偷食斷正的Julien,其實,09年就曾被影到夜會當年樂壇新人,賈曉晨師妹張苡澂(現名:張羽希),偷食手法亦大同小異,夜間出動兼手多多,摸面珠兼索吻,不過就被張苡澂請食檸檬。事發後,Kathy向傳媒回應當時仍是男友的Julien偷食事件時,就話「無嘢講」,反應與今次偷食事件差不多,唔知今次Julien又氹唔氹得番Kathy?



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!