網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月12日 星期四

高以翔猝死:高以翔猝逝 前緋聞女友周汶錡:接受唔到 #周汶錡 #高以翔

周汶錡曾經與高以翔傳過緋聞。名模周汶錡(Kathy)2010年前曾與高以翔合作拍攝一輯美容廣告,之後傳緋聞。身在上海的Kathy得知高以翔離世消息,十 ...




周汶錡曾經與高以翔傳過緋聞。


名模周汶錡(Kathy)2010年前曾與高以翔合作拍攝一輯美容廣告,之後傳緋聞。身在上海的Kathy得知高以翔離世消息,十分震驚,Kathy說:「我有睇到新聞,世事無常,真係好可惜,我接受唔到,佢仲好後生,佢個人好乖,好有禮貌又勤力,我只係同佢合作咗一次,同埋有時活動上會見到佢,近年已好少見到,佢轉咗去拍戲多。」問到當年的緋聞,兩人有否拍過拖?Kathy說:「冇啦,大家只係一齊做嘢,影咗輯代言相,做完梗一齊食飯好正常,就係咁簡單,唔好搞到咁複雜。」


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!