網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月12日 星期四

余曉彤:余曉彤含淚爆離婚:勉強落去係折磨 #余曉彤

余曉彤驚爆已離婚。31歲的余曉彤(Hidy)模特兒出身,曾與何珮瑜等,是𡃁模組合新8模成員,繼而轉戰電影界,2014年與曾是甲一籃球員劉健明結婚,翌年 ...




余曉彤驚爆已離婚。


31歲的余曉彤(Hidy)模特兒出身,曾與何珮瑜等,是𡃁模組合新8模成員,繼而轉戰電影界,2014年與曾是甲一籃球員劉健明結婚,翌年誕下女兒,將全副心機放於照顧家庭及運動方面。今年突然簽約新經理人公司,再向電影圈進發。早前見到Hidy獨自行超級市場,買牛奶、糧食及生果,多數是小朋友食物,之後到任教的健身中心健身,一向有做開運動的她,身材Fit到爆。


接受訪問時,問到是否再戰娛樂圈?她說:「2020年係我全新嘅開始,簽咗新公司,希望再發展演藝事業,好懷念以前拚搏嘅時間。之前組織咗自己屋企,一心一意想有新生活,中間拍過幾套戲,開咗間潛水學校教潛水,又投入好多運動,跑越野賽長跑,教人做Gym。」


提到她重新出發,是否包括家庭感情方面?她停了一停,之後大方承認現單身,與劉健明已離婚。提到離婚後,她眼淚忍不住流下,一邊講一邊喊住說:「係離咗婚,都分開咗半年,我好叻長跑,成日覺得只要堅持,你就可以跑到終點,但愛情長跑係要兩個人,努力過,堅持過,最後都唔得。」她透露17歲就與劉健明拍拖,之後結婚生女,相愛十多年,最後離婚收場,問到離婚原因?她又忍不住喊:「好難解釋,去到呢個位兩個人都有責任,我太細個同佢一齊,當時自己為愛情放棄、犧牲咗好多嘢,依家離婚都唔係好差嘅結局,如果強硬一齊唔一定會開心,大家一齊都好痛苦咁仲辛苦。」


她哭成淚人,問到是否還未能放下?她說:「冇刻意諗,依家只想向前走,有時間操弗自己,增值自己,傷痛一定有,最難過已過咗,有一段日子都幾難捱,傷心我自己會匿埋一邊,唔想帶畀人負能量,當時做運動幫咗我好多,不停跑走出傷心,試過跑100公里,用咗21鐘頭不停跑,好攰,好努力,好堅持,最終有咩嘢捱唔到。」


問到是否有第三者出現?她沒有正面回答:「都已經唔係呢樣嘢,生活、性格上都好難相處,方向價值觀唔同,兩個人相處好微妙,夾唔到就夾唔到,好多方面都出現問題,勉強落去係一種折磨。(你提出離婚?)唔係短時間出現問題,大家都曾經提過,亦努力過一段時間都係Work唔到,有咩畀Work唔到更舒服,離婚都唔係最差決定,因為我哋始終有小朋友,最後和平分開,阿女跟我,而大家都希望畀個女最大嘅愛,我哋共同撫養個女。」


因為女兒的關係,她表示同前夫再見亦是朋友:「當然冇以前咁Close,亦都唔係成日見,我想再淡化啲。」現時單身的她,會否接受新戀情?她說:「冇刻意去諗,想專注事業,依家都有報讀演技班,想操弗啲,對打戲都好信心,想向呢方面發展。依家睇番自己人生好有趣,好細個就經歷好多嘢,咁其實對我拍戲都有幫助。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!