掃呢頁CODE去手機

2020年3月12日 星期四

周汶錡:另一半出軌傷透心 愛情兩難可以點揀? #周汶錡

點樣揀都好,要對自己好啲!名模周汶錡老公啜女斷正,正印周汶錡避而不答似為二人感情鋪後路,既無人前大吵大鬧擘面,之後更冇喺社交網單打暗寸情已逝,雖然未知 ...




點樣揀都好,要對自己好啲!


名模周汶錡老公啜女斷正,正印周汶錡避而不答似為二人感情鋪後路,既無人前大吵大鬧擘面,之後更冇喺社交網單打暗寸情已逝,雖然未知二人婚姻何去何從,不過其實圈中曾有不少對另一半不忠嘅藝人,去到尾依然得到愛的支持,獲對方原諒!


彭順 李心潔


導演彭順與李心潔2010年結婚,惜2014年被拍得背着太太公然同𡃁模李悅彤(Liddy)偷食,拖手、錫嘴、攬腰、搭膊樣樣齊,即使全城轟動有相有片,最後李心潔都係決定同彭順聯合發出聲明,表示兩人不會離婚。


練海棠 伍詠薇


伍詠薇老公練海棠2016年被拍得同34D神秘少女車上相聚兩粒鐘,事件爆出後,伍詠薇指自己都有不足之處,最後唔止原諒老公,更代為向大眾道歉,即使之後多次提及事件,佢都依然強調「冇隻眼開隻眼閉」。


陶喆 江佩蓉


2015年,台灣歌手陶喆同大陸奀星楊子晴嘅情慾對話截圖被爆出,更被拍到兩人在酒店出入嘅相,當時佢同老婆江佩蓉結婚不足一年,出軌行為被各界鬧爆,最終陶喆跪低向大家道歉,老婆也亦選擇原諒,不過佢喺道歉記者會上嘅「Powerpoint解話法」就令人印象深刻。


魏駿傑 張利華


現年52歲的魏駿傑當年娶年輕廿載嘅老婆張利華,惜婚後張利華曾傳與金牌單車手鄧宏業出軌,到依家仍未跟對方斷交,今年更同時被發現與老外在車廂啜爆兼密室纏綿,「綠帽」一再戴,魏駿傑終死心,決與女兒相依為命,而張利華亦火速走佬,搬去市值4,000萬的豪宅避風頭。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!