掃呢頁CODE去手機

2020年3月12日 星期四

貼市貼士:【股民熱話】五大理由 滙豐控股股價等見海嘯價… #滙豐

自年初滙豐控股總行門口獅子被火燒後,至今股價每況愈下。2月美股迭創新高,3月就大上大落,到底係大型震倉,抑或真係見頂散貨?反正面對新冠肺炎疫情、油價大 ...




自年初滙豐控股總行門口獅子被火燒後,至今股價每況愈下。


2月美股迭創新高,3月就大上大落,到底係大型震倉,抑或真係見頂散貨?反正面對新冠肺炎疫情、油價大跌及美債波動的多項衝擊,筆者唔敢太樂觀。只能說,美股如此大幅波動,會加深損害投資信心,若短期美國政府推出的救市措施未能成功穩住人心,更大的風浪可能尚在後頭。


近期港股隨外圍波動,唔少藍籌股股價都迭創52周新低,包括散戶愛股滙豐控股(00005)。故不少股友都問,到底49元樓下,買得貨未?成8厘息,好吸引咁話!


筆者認為,有以下五個理由,唔支持呢個時候撈大笨象,更要有心理準備,未來其股價有機會向海嘯低位進發,點解?


其一,今時今日的滙豐控股,收益依重中、港市場。依目前內地工廠的復工率及產出率狀況,以及香港三大支柱全線崩圍來看,第二季的經濟預測有下調壓力,意味滙控今年上半年的營運數據亦會備受壓力。至於歐、美業務,前景同樣是充滿挑戰。更何況如今各大央行在鬥快減息,銀行業的息差正進入新一輪低點,從基本因素持續轉差這個角度看,實在不見得已完全反映在目前的估值上,那又豈能「撈」得落手?


其二,滙控已表明,今、明兩年不會回購股份,股價變相失去一股購買力支持,在目前全球銀行業風雨飄搖的經營環境之下,實在難以估底。


其三,至今為止,滙控的常任行政總裁仍未落實人選,這是一家國際級金融機構的一個大忌,不排除反映主要股東可能存在分歧,更甚或對集團長遠發展策略構成變數,這些都足以令其估值打折。


其四,短線滙控股價若失守52周低位48.4元,市值將跌穿1萬億大關,好可能係代表一個新階段的開始。而參考技術走勢,睇滙控的月線圖,每次20月線失守50月線,都會出現大跌浪。2008年10月其20月線跌穿50月線後,股價由高位115元回落至2009年3月30元水平才見底。2015年9月其20月線再跌穿50月線,股價由62元水平跌至2016年6月44元水平才見底。


2020年2月,其20月線又再失守了50月線,到底今次個底,會唔會見番海嘯價30元水平,筆者都冇水晶球,只能提醒大家睇路!畢竟該股基本因素轉壞,往績的市帳率和息率參考性降低,真係畀你3字頭買到獅王,仲係咪收到10厘息,不無疑問。


最後,年初滙控總行門口的獅子像被火燒,股價未曾返去過。若然大家信邪,可能呢次真係壞了風水!咁霉運幾時先會完?做唔做佢小股東?咁多股票好揀,自己戙高床板諗清楚


東網財經專欄作者 帥哥


------
Sakura Japan專營日本房地產,大量日本一手及二手盤源;有移民服務,投資經營簽證,日本租務管理經驗,提供一條龍服務,立即查詢!
電話:6810 2200
WhatsApp聯絡:https://wa.me/85268102200


Sakura Global擁有大量海外一手項目盤源,豐富海外租務管理,移民服務經驗,立即查詢!
電話:5133 0626
WhatsApp聯絡:https://wa.me/85251330626


【仲等咩?】最強炒股神器《東網Money18》APP已全面升級,新增多項新功能,助你投資理財、揀股問股!即刻click入http://on.cc/redirect/money18下載安裝!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!