掃呢頁CODE去手機

2020年3月12日 星期四

黃浩然:震驚湯漢斯都中招 黃浩然最頭痛小朋友復課 #湯漢斯 #黃浩然

唉,始終都要面對。無綫劇集《法證先鋒IV》演員黃浩然在將軍澳電視城為劇集宣傳,劇集收視繼續保持佳績,早前播出的第十二集在七天跨平台總收視錄得收視37. ...




唉,始終都要面對。


無綫劇集《法證先鋒IV》演員黃浩然在將軍澳電視城為劇集宣傳,劇集收視繼續保持佳績,早前播出的第十二集在七天跨平台總收視錄得收視37.1點,平了第一集收視紀錄。黃浩然希望網民給意見讓他們慰勞觀眾。


講到荷里活影星湯漢斯確診新冠肺炎,黃浩然說:「當然震驚,其實自己同太太都好注意,好似同媽媽、細妹食飯都冇,只係見一見面,聚會盡量減少。演員亦好難避免,好似開工已經唔能夠戴口罩,惟有盡量小心。」


有兩個小朋友的黃浩然最頭痛是在疫情下最快4月20日學校復課,他說:「未諗,我同太太直情係避諗呢樣嘢,做父母當然擔心,唔好話返學,喺屋企佢哋有時食完嘢都會就咁用手去抹嘴。不過,應該都會畀佢返學,睇吓點樣配合學校嘅措施。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!