掃呢頁CODE去手機

2020年3月12日 星期四

周汶錡:曾與周汶錡老公當街啜!張羽希:佢好吸引 #周汶錡 #張羽希

張羽希到依家仲依然大讚Julien,小圖為張羽希好友Connie當年在社交平台上載與Julien合照!藝人張羽希(前名張苡澂)於2009年被影到與周汶 ...




張羽希到依家仲依然大讚Julien,小圖為張羽希好友Connie當年在社交平台上載與Julien合照!


藝人張羽希(前名張苡澂)於2009年被影到與周汶錡尚未結婚的法籍男友Julien在當街啜爆,事隔多年,如今已是人夫的Julien再次背妻與外籍女子又攬又錫。身在香港的張羽希回覆東網坦言近年私底下與Julien甚少聯絡,只會在網上平台會打招呼,她說:「我見到佢啲囝囝好得意。」


重提當年兩人的緋聞,她說:「嗰時佢未結婚,我又單身,不過過咗去就算,冇謂提。」她指Julien為人好Gentlemen好Nice,又高大靚仔,的確吸引,對Julien再次背妻「偷食」她說:「我諗好多女仔係好鍾意佢,但始終佢依家有家庭又有小朋友,係唔應該咁樣做,要有個責任嘅。」


當年她被指係第三者勾引周汶錡男友,如今會否覺得還自己清白?她說:「清唔清白都算啦,過去咗,時間係最好嘅證明,嗰時我畀人話係第三者,我都唔想多講,費事愈描愈黑,由觀眾雪亮嘅眼睛去睇囉。」不過她寄語Julien行為上係要檢點,她說:「作為朋友,知道佢係好熱情,但佢喺行為上唔應該咁隨便,始終兩個人一齊要互相對對方好,加上佢又有小朋友,喺言行上要有責任交代番。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!