網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月8日 星期日

【甫片失手】張栢芝太大意 細仔靚樣曝光 #張栢芝

今次…真係曝光?女星張栢芝近日帶同三個仔仔與親友到泰國旅行避「炎」,連日來佢喺社交網上載咗唔少靚相,其中佢哋去到泳池玩水,見大仔Lucas全程照顧住細 ...




今次…真係曝光?


女星張栢芝近日帶同三個仔仔與親友到泰國旅行避「炎」,連日來佢喺社交網上載咗唔少靚相,其中佢哋去到泳池玩水,見大仔Lucas全程照顧住細細佬「小王子」Marcus,又抱住Marcus教佢踢水,兩兄弟非常溫馨,就連栢芝都忍唔住表示:「好感動,當媽媽看到這畫面真的很足夠。」而二仔Quintus就掛住同其他小朋友玩水,仲忘形到着上細佬Marcus嘅潛水衣,逼爆衫都一於少理繼續玩,認真搞笑。


此外,佢哋又去到商場玩機動遊戲,戴上口罩嘅栢芝抱住Marcus玩電動車,而佢拍照後亦不忘加上emoji為仔仔遮樣,相當貼心。不過另一段片中,見有一位小朋友側面出鏡,身形同Marcus相近,加上栢芝讚佢「乖仔」,唔知Marcus嘅「廬山真面目」係咪終於曝光呢?

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!