網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月8日 星期日

菊梓喬(Hana):【曾遭父母遺棄】菊梓喬切膚之痛絕不棄養 #菊梓喬

大家都唔好棄養呀!新冠肺炎疫情持續,近日出現確診者飼養的松鼠狗呈弱陽性反應後,即引起一片恐慌,令人擔心會掀起棄養潮。圈中不少愛寵之人群起宣傳「不棄」訊 ...




大家都唔好棄養呀!


新冠肺炎疫情持續,近日出現確診者飼養的松鼠狗呈弱陽性反應後,即引起一片恐慌,令人擔心會掀起棄養潮。圈中不少愛寵之人群起宣傳「不棄」訊息,日前劇集歌后菊梓喬(Hana)帶同松鼠狗「椰子」放風,在街頭又抱又攬上演「人狗情未了」,玩完一輪,她為狗狗用消毒濕紙巾抹乾淨,當正「椰子」如男友般愛錫。


鬧爆棄養過分


原來「椰子」是其經理人的愛犬,而本身收養了另一松鼠狗女「花花」的她,表示兩狗情同兄妹,加上「椰子」白雪雪,十足「北極熊」般可愛,難免令她有所偏心:「佢太得意啦,好乖,成尊佛咁。」問到疫症可能會觸發棄養潮,平時說話陰聲細氣的她,突然變得激動:「我都擔心過呢件事,如果真係咁會好嬲!我自己都有養,仲記得當初承諾過佢,無論發生任何事都會照顧佢一生一世。」揚言不會原諒棄養者的她,覺得毛孩的世界裏只有主人,且牠們不能用說話求助,若遭遺棄只有落得流落街頭食垃圾等自生自滅,所以她怒轟:「棄養行為好過分!」


練到百毒不侵


當年13歲的Hana與妹妹曾被離異父母遺棄,問到是否對「棄養」特別大感受?她避重就輕說:「唔同,我好細個已經比較早熟,知道好多嘢唔係必然。我成日同粉絲講,爸爸媽媽愛你唔係必然,要好好珍惜。」自言個人經歷令她學懂珍惜,又表示少談家事是想保護家人,笑言已到「百毒不侵」境界:「點講我都冇所謂,我睇得幾開,喜歡你嘅人會好多,但同時反對你嘅人都唔少,因為真係有好多鍵盤戰士。」


同狗狗傾心事


Hana談及與愛犬花花結緣,全因「寂寞」,當初單身又想有個伴:「帶佢返屋企就同佢講,我哋相依為命。」她笑指花花物似主人形:「佢好神經質、情緒化,仲覺得佢成日喊咁,似我咁感性。我成日同佢傾心事,佢永遠幫你保守秘密。」雖然近來疫情嚴峻,但她表示如果帶花花出街,必定做足防疫措施:「幫佢清潔得乾淨就得。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!