網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月8日 星期日

梁芷珮:做小三上位 梁芷珮潮遊天水圍Sell樓盤 #小三 #梁芷珮

人紅自然工作多!無綫J2旅遊節目《潮什麼》系列主持人梁芷珮,去年在劇集《她。她。她的少女時代》飾演「最強小三」人氣急升。近日她被廣告商睇中,拍攝天水圍 ...




人紅自然工作多!


無綫J2旅遊節目《潮什麼》系列主持人梁芷珮,去年在劇集《她。她。她的少女時代》飾演「最強小三」人氣急升。近日她被廣告商睇中,拍攝天水圍樓盤廣告,除有五位數字酬勞,更可以天水圍一日遊:「我平時主持《潮什麼》,廣告商就要我好似拍攝旅遊節目咁介紹天水圍,所以感覺似去旅行多過做嘢。」


工作不斷,問何時上車做業主?她說:「我要養三個小朋友,相信都冇咩可能喺香港買到樓,惟有目標去外國買樓,不過都要接好多個廣告先得」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!