掃呢頁CODE去手機

2020年3月19日 星期四

鄧兆尊:十一姨洪國華設靈 鄧兆尊攜女友到場悼念 #鄧兆尊

鄧兆尊與大女友Carman到靈堂悼念洪國華。藝人鄧兆尊晚上到香港殯儀館出席十一姨洪國華喪禮,兆尊帶同大女友Carman前後腳到場。講到與十一姨往事,他 ...




鄧兆尊與大女友Carman到靈堂悼念洪國華。


藝人鄧兆尊晚上到香港殯儀館出席十一姨洪國華喪禮,兆尊帶同大女友Carman前後腳到場。講到與十一姨往事,他謂難忘是對方首次帶他出埠旅行,當時他約11、12歲。至於當年爭產風波?兆尊說:「我同佢冇乜嘢,大人嘅事之前理唔到。」講到十一姨因病離世,他說:「我唔知道佢入院,細佬妹冇講我知,因當時我忙緊另一樣嘢,到記者打畀我時先覺得好驚奇。(遺憾見唔到最後一面?)我呢種年紀都睇化啦。(要珍惜自己兄弟姊妹?)我不嬲都珍惜,但都要人哋珍惜。」說到今日只帶Carman出現,兆尊說:「適當嘅人去適當場合,佢同十一姨熟,成日有見面食飯。」他又謂:「咁嚟唔嚟係個人意願,因為有疫情,有啲人怕死咪唔出嚟囉!」


講到疫情下都同新歡出街拍拖?他謂:「大家唔使太擔心嘅,香港依家感染率唔高,洗多啲手做好清潔就得。」問到新歡名字,他透露可稱為「L小姐」,其後又指她姓陳,笑認繼續保持3個女友都是「3C」。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!