掃呢頁CODE去手機

2020年4月21日 星期二

【似宋仲基有亞洲巿場】捉10歲蝦餃仔運動減磅 Kelly爆追女失敗:人哋唔騷佢 #Kelly #Kelly仔 #伍樂怡 #宋仲基 #蝦餃 #陳慧琳

疫情下,媽咪為兒女所做的,或者需要更多。停課多時,一般媽咪安排兒女上視像課程外,更要肯定他們有足夠運動量。日前,兩子之母的陳慧琳,就被拍到陪10歲蝦餃 ...






疫情下,媽咪為兒女所做的,或者需要更多。停課多時,一般媽咪安排兒女上視像課程外,更要肯定他們有足夠運動量。

日前,兩子之母的陳慧琳,就被拍到陪10歲蝦餃仔做運動,當日陽光普照,一身便服的Kelly戴著墨鏡跑步外,又貼身跟着踩單車的蝦餃仔周圍跑。

陳慧琳大仔蝦餃仔今年10歲,兩年前,擁有單眼皮的蝦餃仔,曾被網民指跟亞洲男神宋仲基有幾分相似,氹得Kelly十分開心,並表示蝦餃仔追女冇難度,將會有全亞洲巿場。相隔兩年,長高了很多的蝦餃仔明顯得媽咪遺傳,比同齡男孩高很多。但同時,蝦餃仔亦相當長肉,身形比之前發脹,難怪兩母子當日做完運動,只買了飲品補充體力。

眼見兒子身形開始有變,Kelly直指兩個仔向來好食得,係時候要減肥。此外,她又大方講蝦餃仔追女失敗個案。

「佢話好嘅女仔好難搵,仲話女仔易搵男朋友,男仔難搵女朋友喎。佢每年都搵到一個自己心儀嘅對象,都幾靚。但可惜人哋唔騷佢,到學期尾,佢就hate人哋。未開始過已經要bye。」雖然「戀情」無疾而終,不過蝦餃仔有個開通媽咪,日後拍拖毋需收收埋埋,好幸福。

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!