掃呢頁CODE去手機

2020年4月21日 星期二

鄭俊弘:美國婚禮撻Q!鄭俊弘香港擺酒嗌頭痕 #鄭俊弘

真係冇辦法~藝人鄭俊弘(Fred)及譚嘉儀下午現身電視城錄影節目,主題圍繞母親節。談到怎樣慶祝,Fred表示:「我媽咪仲喺香港,佢同未來外母好好傾,可 ...




真係冇辦法~


藝人鄭俊弘(Fred)及譚嘉儀下午現身電視城錄影節目,主題圍繞母親節。談到怎樣慶祝,Fred表示:「我媽咪仲喺香港,佢同未來外母好好傾,可以一齊慶祝。(冇得出街食喎。)通常都係何雁詩煮,幾日前一齊食普通晚飯,佢淨係諗煮咩餸都好緊張,最終煮咗炆牛腩、蝦仁炒蛋等好多餸,掂呀!(送咩禮物畀兩個阿媽?)又未諗到喎!」


講到年尾婚禮問題,他說:「應該都唔去美國,雖然何雁詩有少少失望,但都冇辦法。我哋落咗訂嘅,一係1周年過去開派對啦。依家計劃喺香港擺酒,不過年尾好多酒店都滿晒,尋晚我哋兩個喺屋企數數吓,發覺最少要擺30圍,好頭痕。」


而帶同媽媽等家人到場的譚嘉儀則表示媽媽4月生日,一家人會連同母親節一併慶祝:「我哋幾個一人煮一味餸送畀媽咪,我會煮冬菇炆雞翼。(你煮餸好叻?)外國留學期間我成日煮飯,冬菇炆雞翼係我嘅『飲送』,好撚手。」單身的她提起拍拖即露出渴望神情,在記者推波助瀾下要求Fred介紹,當對方表示有筍盤,她即衝口而出:「做吓朋友先呀!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!