掃呢頁CODE去手機

2020年4月21日 星期二

【金龜變巴西龜】講心唔講金 馮盈盈大隻男友溫哥華住公屋 #馮盈盈

【金龜變巴西龜】講心唔講金馮盈盈大隻男友溫哥華住公屋43分鐘前馮盈盈去年底與拍拖四年的醫生男友鍾文浩(Martin)分手後,早前被本刊踢爆她分手後火速 ...




  • 【金龜變巴西龜】講心唔講金 馮盈盈大隻男友溫哥華住公屋
  • 43分鐘前




馮盈盈去年底與拍拖四年的醫生男友鍾文浩(Martin)分手後,早前被本刊踢爆她分手後火速與娛樂新聞主播鄭衍峰秘密撻著三個月,二人除前後腳行超市,盈盈更將市值60萬的電車畀鄭衍峰任揸,親密關係不言而喻。

盈盈被踢爆同鄭衍峰行埋後,好快就傳出在溫哥華長大兼大學畢業的鄭衍峰家境有米,指他有個做飛機工程師爸爸,令鄭衍峰看似有外形又有家底,筍盤一名!

點知轉過頭就有讀者爆料,話鄭衍峰在溫哥華的家人只是住在列治文區的公屋,爸爸並非飛機工程師,而是航空公司工程部的維修人員,媽媽是電器舖的售貨員而已,完全稱不上出身富裕。就此曾有傳媒問鄭衍峰回應,他只說:「關於屋企嘢唔想多講」,睇嚟盈盈釣的不是金龜而是巴西龜!不過向來講心唔講金的她,曾跟前度一起置業,有份俾首期,但單位卻非聯名,咁蝕抵都肯制,現撻著的只是平民一名,應該唔會影響其拍拖心情。

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

+5


鍾意就快D Share啦!