網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月1日 星期三

張曦雯:【自揭同居】男友隔離14日 張曦雯靠視像見面 #張曦雯

張曦雯唔小心爆響口同男友同居緊。藝人張曦雯(Kelly)、吳若希、湯洛雯(靚湯)等出席電訊公司發布會,基於政府實行禁止4人以上人群聚集,故活動也有相應 ...




張曦雯唔小心爆響口同男友同居緊。


藝人張曦雯(Kelly)、吳若希、湯洛雯(靚湯)等出席電訊公司發布會,基於政府實行禁止4人以上人群聚集,故活動也有相應對策,除了限制採訪人數,入場時需量度體溫,填寫健康申報表,以及即場要求傳媒更換N94口罩。現場所見,聚集工作人員及傳媒人數已逾30人,大會發言人表示,是日屬內部工作會議,該店為此亦停業3日,並已做足消毒措施。


男友隔離14天


而眾星於現場均沒有戴口罩,Kelly表示站於同是藝人身旁反而放心,因大家互相信任,問到今次酬勞是否很高?她笑指難得現階段有活動已感開心,更指其外籍男友健身的地方早前有確診人士,為安全起見,男友亦自我隔離14天,她說:「我哋喺屋企都Facetime,佢自己一個睡房同洗手間,食飯就放佢門口,有時佢想講嘢就會開個窗聽佢把聲。」


美國排華父母停業


談到美國疫情更嚴峻,再加上排華,問到可擔心居住當地的父母?Kelly直言父母近日也沒有開舖:「係擔心治安,因為當地係可以有槍,之前佢哋晏晝3點就閂,但呢兩、三星期就唔開,日日留喺屋企,同埋當地防疫物資唔夠,我都有寄番啲口罩畀佢哋。」


靚湯同家人分開廁所


而靚湯則表示工作以外長期戴口罩,更說:「隻手成日消毒搞到甩皮,所以盡量留喺屋企,但我多數喺房自我隔離,冇乜同屋企人講嘢,本身同妹妹一個洗手間,都叫佢唔好一齊用住,安全緊要啲。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!