網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月1日 星期三

楊明:拍拖4周年!楊明莊思明避炎留家撐枱腳 #楊明 #莊思明

楊明同莊思明拍拖4周年。今日係愚人節,亦都係藝人楊明同莊思明嘅拍拖4周年紀念。莊思明拍了一段「第一次」的短片。片中見二人聽從政府呼籲沒有出街,安在家中 ...




楊明同莊思明拍拖4周年。


今日係愚人節,亦都係藝人楊明同莊思明嘅拍拖4周年紀念。莊思明拍了一段「第一次」的短片。片中見二人聽從政府呼籲沒有出街,安在家中撐枱腳食飯慶祝,二人炮製五個餸,胃口大開下二人夾不停,莊思明亦十分細心夾餸畀男友食,相當恩愛。


不過因為太辣關係,莊思明食食吓直言「頂唔順」需要飲嘢解辣,最終更要關機結束短片拍攝,她發文:「4.1 Happy 4th Anniversary,Our first vlog is here!為咗慶祝我哋嘅4周年,送上我哋嘅第一條吃播視頻畀大家,第一次拍片請多多包涵。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!