網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月1日 星期三

譚俊彥:生意跌八成!譚俊彥想搵陳煒出食譜轉攻網 #譚俊彥 #陳煒

餐飲業大受影響呀!無綫藝員譚俊彥、陳煒、朱晨麗、張頴康等在將軍澳電視城出席劇集《法證先鋒IV》活動,席間宣布第26集的七天跨平台總收視高達40點,逾2 ...




餐飲業大受影響呀!


無綫藝員譚俊彥、陳煒、朱晨麗、張頴康等在將軍澳電視城出席劇集《法證先鋒IV》活動,席間宣布第26集的七天跨平台總收視高達40點,逾261萬觀眾收看。


譚俊彥與陳煒皆表示入行至今也未試過有一套劇集有40點收視,覺得很鼓舞,他指大家好似回到電視撈飯的日子,也提醒新冠肺炎疫情嚴峻,呼籲大家多留屋企。


陳煒對於梅小青爆她原本要拍廣告,但也改期出席活動,她說:「冇咁嚴重,只係網上廣告工作,時間比較彈性。」問到對大結局收視有何期望?他們皆表示有40點已滿足,美中不足是未能食飯慶祝,譚俊彥說:「我都成日講,等疫情過後,如果我間餐廳仲捱得住嘅話,一齊嚟慶功。(餐廳生意點?)情況唔樂觀,我哋主要做晚市,對我哋影響好大,加上我哋係用西班牙火腿、美國牛肉,賣完都入唔到貨。(可有裁員?)冇,堅持到最後,搵幾多出幾多,幾個拍檔都有夾份出糧,亦有向政府申請資助。生意跌咗七、八成,以前生意好要提早兩星期訂枱,依家試過一個禮拜有兩、三晚食蛋,都幾驚,都要改變吓經營模式。」他又指知道陳煒廚藝了得,希望可與對方合作推出食譜,或於網上教人下廚。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!