網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月29日 星期三

【做人有底線】李靖筠遇真愛願作主動 誓死唔做第三者 #李靖筠

採訪、攝影:盧妹李靖筠今日到新城宣傳新歌《GetAway》,新歌在曲風上與以往不同:「上年好似太慢,今年想造返啲快少少嘅嘢。」她指新歌講女生主動帶男生 ...




採訪、攝影:盧妹


李靖筠今日到新城宣傳新歌《Get Away》,新歌在曲風上與以往不同:「上年好似太慢,今年想造返啲快少少嘅嘢。」她指新歌講女生主動帶男生出走,李靖筠坦言女生亦可以做主動:「我自己都係,鍾意嗰個人會忍唔住講。」問她與男友是誰做主動表白?她笑謂:「大家都冇講,知道係鍾意。拖手就唔記得啦,咁耐嘅事,好似係佢主動嘅。」

對於近日不少因拍劇時戲假情真導致的偷食事件,不時參與拍劇的李靖筠說:「出軌係選擇,你知道自己條底線喺邊就唔驚,我唔會做第三者。」另外,武漢肺炎疫情仍未消退,李靖筠坦言以此歌作為少少的逃避:「希望大家都可以get away,邊個想成日留喺屋企?邊個想戴住口罩啫?」

採訪、攝影:盧妹

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

李靖筠坦言遇到合適的對象,會作出主動。


近來偷食事件頻頻,李靖筠認為出軌是選擇,自己絕不會當第三者。



鍾意就快D Share啦!