網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月29日 星期三

朱智賢黎振燁│落選港男梁裕恆FB出Post串爆男方:做人無底線! #朱智賢 #梁裕恆 #黎振燁

34歲人夫黎振燁(Jackson)與無綫小花朱智賢(Ashley)日前被爆出各自背着另一半,在山邊車廂幽會甜食心形蛋糕,震驚娛樂圈!據知,Jackso ...




34歲人夫黎振燁(Jackson)與無綫小花朱智賢(Ashley)日前被爆出各自背着另一半,在山邊車廂幽會甜食心形蛋糕,震驚娛樂圈!據知,Jackson已堅決狠心向結婚多年的太太提出離婚,並搬離黃大仙上邨寓所。Ahsley已經向男友謝東閔解釋事件經過,昨日謝東閔亦開腔希望大家給予兩人空間,惟兩位主角仍繼續潛水。而落選港男梁裕恆(Flow Leung)昨晚就在Facebook分享Jackson背妻密會Ashley的報道,並串爆留言:「做人無底線!」
Ashley獲封為新一代姣精。(IG圖片/@ashley_ellabel)


Ashley參選過兩屆港姐才獲得無綫簽約。(IG圖片/@ashley_ellabel)


在《3日2夜》中有性感演出才獲得網民關注。(IG圖片/@ashley_ellabel)


今次Ashley真係好難翻身。(IG圖片/@ashley_ellabel)


同人夫密會食蛋糕,唔知有咩要慶祝呢?(IG圖片/@ashley_ellabel)


事發兩日,Ashley仍然潛緊水。(IG圖片/@ashley_ellabel)


Jackson參選2016年香港先生奪冠入行。(資料圖片)


Jackson痛丁子朗一同入選最後四強。(資料圖片)


而同屆港姐冠軍就係馮盈盈。(資料圖片)


Jackson被指外貌酷似古天樂。(陳順禎攝)


Jackson愛妻號的形象深入民心,相信今次難以翻身。(陳順禎攝)


曾任職消防員的Flow跟Jackson同屆參選香港先生,可惜最後落選,而Jackson就奪得冠軍。不過在晚上播出的《機場特警》,Flow就跟Jackson一同飾演機場特警。對於已為人夫的Jackson密會Ashley,Flow今早在Facebook留言指對於Jackson的想法表示不理解:「其實真係理解唔到佢(Jackson)點諗,連個仔都可以唔要,事業完全玩完,咩都無嫁wo(喎)。以佢咁古惑,無理由唔識計數。應該點都求番個老婆番離陪佢做埋場戲!佢d(啲)戲又叻,佢老婆咁單純,一定會想為左(咗)個bb比佢厄(呃)到嫁(㗎)。除非做左(咗)d(啲)好絕嘅嘢。」

Flow同樣都是2016年參選港男入行。(IG圖片/@flow_leung)


參選前任職消防員。(IG圖片/@flow_leung)


因入行後機會不多,而兼任健身教練。(IG圖片/@flow_leung)


不時在IG上載Show肌照。(IG圖片/@flow_leung)


因入行後機會不多,而兼任健身教練。(IG圖片/@flow_leung)


Flow都有參演《機場特警》。(IG圖片/@flow_leung)


Flow都有參演《機場特警》。(IG圖片/@flow_leung)


不時在IG上載Show肌照。(IG圖片/@flow_leung)


不過因出位的言論而被網民指博出位。(IG圖片/@flow_leung)


其實Flow的言論一向出位,去年在許志安跟黃心穎爆出的士車廂激吻事件時,Flow已經公開力撐黃心穎是受害人,更大讚對方「可愛靚女」。不少網民都睇唔過眼鬧爆Flow博上位,但Flow就似乎唔多理會,更回覆傳媒自己只是所知道的事實講出來,憑良心說話。當時連樂易玲都直指Flow是在發神經和抽水,絕對不信對方所講的所謂事實。

《香港電影我撐場民選大獎2020》全民一人一票,用行動撐本土!

https://hkmovies2020.hk01.com

旗艦智能手錶 Series 5、Dyson風筒等豐富獎品等你羸!


來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!