網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月12日 星期二

網上二手名牌店月賺20萬 林作:搵錢冇難度 #林作

買二手名牌袋有林作簽名相送,好搞笑。
網上二手名牌店月賺20萬林作:搵錢冇難度買二手名牌袋有林作簽名相送,好搞笑。林作自2017年放棄執業大律師資格後轉行做藝人、補習名師、專欄作家等。今年 ...




網上二手名牌店月賺20萬 林作:搵錢冇難度

買二手名牌袋有林作簽名相送,好搞笑。

林作自2017年放棄執業大律師資格後轉行做藝人、補習名師、專欄作家等。今年3月宣佈撈過界做埋保險達人,雖然新冠肺炎打擊各行各業,但林作似乎唔受影響,仲撈乜都掂。他強調冇依靠母親任何關係,自爆單喺21日內開咗72萬多首年保費生意,賺到25萬,又話做保險好好玩,同追女仔好類似,要將對牛彈琴變得主動,又要猜測對方心理。

 

除此之外,最近他又於Instagram(Ig)開二手名牌店,不時更新貨品,當中主要出售自己、母親、富二代及名媛朋友的貨品,包括手袋、首飾、鞋履、服裝等,仲火速Sold!林作自稱「已賣出100萬的貨品」,反應熱烈。今日凌晨,他更放片牙擦擦說:「各位,經過一個月苦心經營,一個月內淨利潤達到20萬港元,對我嚟講搵錢真係冇難度,因為我出名,所以知道事實後,我決定隆重宣佈,將jolamchok2正式名命為林作站chokstation。」又笑言買嘢附送他祼照。

林作話唔使靠阿媽關係,乜都做得掂 。
林作話唔使靠阿媽關係,乜都做得掂 。



鍾意就快D Share啦!