網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月12日 星期二

【悶咗太耐】疫情稍緩和 鄭秀文約紅姑甘比短聚 #甘比 #紅姑 #鄭秀文 #鍾楚紅

鄭秀文形容跟紅姑及甘比的友誼為情常在。
【悶咗太耐】疫情稍緩和鄭秀文約紅姑甘比短聚鄭秀文形容跟紅姑及甘比的友誼為情常在。鄭秀文同鍾楚紅及甘比好老友,會約出嚟食飯,佢話每次同兩老友相聚就好自在 ...




【悶咗太耐】疫情稍緩和 鄭秀文約紅姑甘比短聚

鄭秀文形容跟紅姑及甘比的友誼為情常在。

鄭秀文同鍾楚紅及甘比好老友,會約出嚟食飯,佢話每次同兩老友相聚就好自在亦非常愉快。因為香港錄得多日零本地確診個案,Sammi即約鍾楚紅及甘比嚟一個情常在短聚,「疫情稍緩,終於可以聚聚。不過都只是三個人。嘻!」而hashtag係彼此珍惜。

三人不時約食飯。
三人不時約食飯。
日前,鄭秀文約車婉婉去佢屋企食飯。

日前,鄭秀文約車婉婉去佢屋企食飯。

其實前幾日,自稱大膽少少的Sammi已約車婉婉去佢屋企食飯,因為翌日要做運動,Sammi為怕唔夠狀態所以只飲咗幾啖白酒,對於閒話家常又一晚非常興奮,因為同車婉婉識於微時喎。




鍾意就快D Share啦!