網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月12日 星期二

【精神爽利】吳若希陀慈菇椗 何兆鴻封口守秘密 #何兆鴻 #吳若希

(左圖攝影:沈健程)吳若希老公何兆鴻(Alex)、關寶慧、劉玉翠(現名劉喬方)、劉倩婷(Sandy)等,今天於中環出席時裝騷,近日有消息指吳若希再陀B ...




(左圖攝影:沈健程 )


吳若希老公何兆鴻(Alex)、關寶慧、劉玉翠(現名劉喬方)、劉倩婷(Sandy)等,今天於中環出席時裝騷,近日有消息指吳若希再陀B,並且成功追到兒子,湊成「好」字,但Alex今日在現場拒絕受訪。

關寶慧與劉玉翠同為舞台劇出身,提到蘇玉華與潘燦良終於結束24年愛情長跑,本月入紙登記結婚,二人聽後表現驚訝,關寶慧笑說:「係咩?以為你話同第2個結婚,咁就驚喜。我都整返齊啲牙,希望婚姻好啲,希望有生之年可以嫁得出。」劉玉翠續道:「要嘞,今年旺桃花。90歲結婚都冇問題,拍咁多年結婚係好浪漫,恭喜佢哋,身壯力健!百年好合、永結同心、幸幸福福!」關寶慧笑說:「祝佢哋兩年抱三,最緊要開心。」

劉玉翠透露獲姓名學大師改名,希望告別「藥煲」的命運,改善自己及家人健康,也當作送給自己入行30年的禮物。關寶慧笑指想改名「關人鬼事」,她說:「未入行前扶乩改過一個名,但我嫌太普通冇用,可能用咗就早啲紅,而家連個名係乜我都唔記得,我真係好衰,不過如果真係要改,我想用返滿州名『瓜爾佳寶慧』。」

另外,劉倩婷指近月因疫情少出街,主力網購衣服,承認有瘋狂「拆禮物」,她說:「自己喺屋企冇專登打扮,但小朋友唔方便出街,所以每日幫囡囡扮靚,就好似時裝騷。」她又透露囡囡讀K1,未能復課,幾個月來更當上老師,教她寫字及跳舞,她說:「廚藝進步咗,但唯一冇時間做……」是否沒時間造人?她說:「哎呀!講到我面紅喇!」劉倩婷不諱言想生多個,但造人大計因武漢肺炎疫情押後,她說:「老公話母親節禮物係送多個BB畀我,真係多謝晒。囡囡都想多個細妹,可以幫妹妹扮靚。」

採訪:羅慧敏

攝影:沈健程

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

Alex(白衣者)被爆再做老竇,但他未有受訪。


對於老婆吳若希再陀B一事,Alex沒透露口風。


劉玉翠(左)現改名為劉喬方,冀踢走「藥煲」命運。


劉倩婷指近月因疫情少出街,主力網購衣服。


同場還有方健儀。



鍾意就快D Share啦!