網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月12日 星期二

疫情下停工造人 劉倩婷改變計劃望生牛女 #劉倩婷

劉倩婷望明年為囡囡添多個妹。
疫情下停工造人劉倩婷改變計劃望生牛女劉倩婷望明年為囡囡添多個妹。劉倩婷(Sandy)、陳嘉容、黃進林及吳若希老公Alex今日出席時裝發佈會,但傳再做老 ...




疫情下停工造人 劉倩婷改變計劃望生牛女

劉倩婷望明年為囡囡添多個妹。

劉倩婷(Sandy)、陳嘉容、黃進林及吳若希老公Alex今日出席時裝發佈會,但傳再做老竇的Alex扭擰拒受訪,避談老婆佗仔傳聞。

Sandy力撐本地時裝設計師Mountain Yam,因為老公李丞責的衣服多由Mountain設計,包括運程書封面。她又指近月因疫情少出街,主力網購衣服,笑認有瘋狂「拆禮物」:「小朋友唔方便出街,所以我每日幫囡囡扮靚,恍如時裝騷。」因為女兒只讀K1,未有耐復課,這幾個月由她充任埋老師,教囡囡寫字及跳舞,雖然廚藝及母女感情增進了,但唯一冇時間做囉!語畢,她解釋口中所講的是做運動呀!但仍被記者取笑是否夫妻間的「運動?」對此她面紅紅說:「哎呀!講到我面紅喇!」

Sandy不諱言想生多個,但「造人」大計因疫情押後:「老公話母親節禮物係送多個BB畀我,真係多謝晒!不過,我屬牛,明年係牛年,到時先算,囡囡都想多個細妹畀佢扮吓靚。」

李承責話,今年送她的母親節禮物係多個BB。
李承責話,今年送她的母親節禮物係多個BB。
吳若希老公Alex避談老婆有咗3個月。

吳若希老公Alex避談老婆有咗3個月。



鍾意就快D Share啦!