網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月12日 星期二

【起勢撐開話題】許廷鏗提胡鴻鈞表現無奈 堅稱保持聯絡派定心丸 #胡鴻鈞 #許廷鏗

(攝影:羅慧敏)許廷鏗(Alfred)的「前」密友胡鴻鈞(Hubert)與蔡思貝驚爆緋聞後兄弟情不再,Alfred曾爆Hubert沒有回覆他的電話,而 ...




(攝影:羅慧敏)


許廷鏗(Alfred)的「前」密友胡鴻鈞(Hubert)與蔡思貝驚爆緋聞後兄弟情不再,Alfred曾爆Hubert沒有回覆他的電話,而Hubert則以「所有人的短訊也沒有回覆」回應,但卻指有傳短訊祝賀Alfred生日快樂,指Alfred未必看到。

今天Alfred到新城接受訪問,被問到有否看過所有留言?他卻似想拉開話題:「平時都會睇返啲留言,好多人都好想我同唔同歌手合作,呢排成日會亂入人哋live,好似之前入咗吳若希個live,仲叫佢個女唱咗首生日歌畀我聽,我都恭喜佢有咗,仲係囝囝嚟。」問到Hubert是否有送祝福?他說:「又係佢?祝大家身體健康!等疫情好啲再聯,等佢搵我。佢生日時我都有搵佢,但係就……少少回覆啦,有啲搞笑。」Alfred提及Hubert時咿咿哦哦,更表現無奈,他說:「呢段時間大家都有唔同嘅無奈,自己反而會短訊問候吓,Hubert都有嘅,大家唔使擔心。」

另外,Alfred透露後天將舉行網上直播音樂會,宣傳新歌《無力感》,半小時的音樂會中將唱出多首歌曲,他說:「希望同大家加油,回望返上年喺紅館開騷,今年就咩都做唔到,希望音樂會到時聽嘅人多過紅館啦。」

採訪、攝影:羅慧敏

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

許廷鏗今日到新城受訪,被提到密友胡鴻鈞時,他表現得無奈。


許廷鏗稱將舉行網上直播音樂會,並期望捧場人數多過紅館觀眾。



鍾意就快D Share啦!