網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月12日 星期二

怕大話賤男角色畀人鬧 譚俊彥拍親熱戲禁老婆探班 #譚俊彥 #賤男

譚俊彥及黃智雯拍親熱戲唔尷尬,但就怕播出時同另一半一齊睇。
怕大話賤男角色畀人鬧譚俊彥拍親熱戲禁老婆探班譚俊彥及黃智雯拍親熱戲唔尷尬,但就怕播出時同另一半一齊睇。出席劇集《十八年後的終極告白》宣傳的譚俊彥說今晚 ...




怕大話賤男角色畀人鬧 譚俊彥拍親熱戲禁老婆探班

譚俊彥及黃智雯拍親熱戲唔尷尬,但就怕播出時同另一半一齊睇。

出席劇集《十八年後的終極告白》宣傳的譚俊彥說今晚會播出跟黃智雯的激烈親熱戲,並笑言避無可避要與太太一齊收看,而黃智雯為免與另一半收看尷尬,計畫出街食飯。問兩人拍攝時有否尷尬?譚俊彥表示沒有想太多,只希望出來畫面靚,但事前叫太太不要來探班。智雯說現場有很多工作人員,拍攝時完全不浪漫,面部管理好重要。

他們又說昨晚播出另一場爆喊感情戲,因拍攝時間太趕,所以要求再拍,譚俊彥笑言這場戲迫智雯不用眼藥水,黃智雯多得對手引導入戲。提到譚俊彥劇中飾演衰人,他笑笑口說大話冚大話擔心被觀眾鬧,故事教訓大家不要講大話,而現實生活中講過最大的大話,就是當年拍攝《特技人》時兒子出世,當日他公公離世,擔心會影響太太情緒,所以辛苦隱瞞消息一星期。




鍾意就快D Share啦!