網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月20日 星期三

【50歲鄭嘉穎再做老竇】陳凱琳520宣布懷第二胎:感激老公細心照顧 #鄭嘉穎 #陳凱琳

【50歲鄭嘉穎再做老竇】陳凱琳520宣布懷第二胎:感激老公細心照顧2小時前鄭嘉穎與陳凱琳懷有第二胎的消息近日甚囂塵上,他們夫婦二人今日終於在社交網站上 ...




  • 【50歲鄭嘉穎再做老竇】陳凱琳520宣布懷第二胎:感激老公細心照顧
  • 2小時前




鄭嘉穎與陳凱琳懷有第二胎的消息近日甚囂塵上,他們夫婦二人今日終於在社交網站上發文承認了!已經登五,再過幾個月就51歲的鄭嘉穎,與陳凱琳結婚後三年抱兩,效率很高,先在2019年誕下長子,此胎若為小公主,湊個「好」字必定更完美。

對於再做老竇,鄭嘉穎只簡單地說:「Rafa(長子鄭承悅) is going to be a big brother soon!」

陳凱琳則有更多的想法與眾分享:「Rafa好快就要做哥哥啦。好開心可以喺520宣佈我哋家庭將會多添一個新成員!喺呢段日子好感激我老公嘅細心照顧,亦都要多謝屋企人同朋友幫我保守呢個秘密,同時送上充滿愛嘅祝福俾我哋……希望BB出世之後同哥哥一樣咁健康,咁有活力!God Bless!(P.s. I really think Rafa is going to be an amazing big brother! Don’t you agree?)」

鄭嘉穎與陳凱琳隨帖文附上新拍的合照,夫婦二人甜笑著相擁好不幸福,一家三口的合照亦可見兒子Rafa長得相當靚仔,眼大且圓很精靈,面珠墩肥嘟嘟很可愛,髮色驟眼看好像有點金金黃黃,整體看好像還帶點混血感覺,長大後必定不得了。難怪不少女網民都錯Focus,只留言大讚「好靚仔」。

----------------------------

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

----------------------------

APP 內訂閱

1Click 搞掂 輕鬆簡便

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!