掃呢頁CODE去手機

2020年5月19日 星期二

娛刺撈飯:大好形勢慘變閉翳 朱智賢慾罷不能同小豬爭蠢 #小豬 #朱智賢 #羅志祥

蠢到不能定蠢到不能?美國真人騷《慾罷不能》(TooHotToHandle)爆紅全球,講一班上床等於握手、無性不歡嘅型男索女,為攞巨額獎金,集體守身,忍 ...




蠢到不能定蠢到不能?


美國真人騷《慾罷不能》(Too Hot To Handle)爆紅全球,講一班上床等於握手、無性不歡嘅型男索女,為攞巨額獎金,集體守身,忍「慾」偷生,節目帶出誘惑當前,理智隨時好似口罩咁薄。其實大可以開個亞洲版,但要改名《蠢到不能》(Too Stupid to Handle),搵邊個做?非朱智賢同賴弘國莫屬,小豬羅志祥當然做導師


抽離唔到咁都得?


朱智賢偷嗒人夫黎振燁,個個O晒嘴反問:「呢兩位係乜水?」直至朱智賢口震震用七粒字解釋出軌原因:「我抽離唔到角色!」震驚全港,無人不曉, 呢句同「他只是個孩子」有咩分別? 正蠢「朱」!要拆彈都度句好啲講乜鬼抽離唔到?


根據「豬」智賢嘅邏輯,演殺人犯就大鑊係咪又抽離唔到要殺人放火?衰為食就認,咪講到畀鬼迷咁。特登揸車去到鬼咁遠,泊去靈車專用車位咿挹,個膽大到鬼都唔驚呀!最抽離唔到,係佢男友謝東閔,自責係忽略女友先搞成咁,聽到成頭黑人問號,爭啲以為係佢偷食!好多口痕友話「豬」智賢另一個蠢位,係偷食都唔識搵個有錢靚仔,查實偷食無分貴賤,不分時令,食色性也嘛!想食彭于晏,都要睇吓自己有冇本事先得㗎!


雖然醜事傳千里,「豬」智賢始終比「師姐」黃心穎有運。本是同根生,大家都係偷食,黃心穎食嘅仲要係許志安喎,偏偏無綫就喺官方社交網播「奮鬥片」幫「豬」智賢洗底補鑊,黃心穎仲唔激到拮大髀咩!早知唔使着草去美國條片有幾咁奮鬥,恕我識條鐵,但勝在有創意,不如叫拍過《3日2夜》嘅「豬」智賢嚟個贖罪直播版,3日2夜不停贖罪,仲可以搞埋全民投票玩公審,大家屈喺屋企咁耐,可以順勢出吓氣,夠晒噱頭!


發文求其噩夢一場


有人話「豬」智賢胸大腦笨,做醫生嘅賴弘國,夠飽讀詩書啦,咪一樣蠢到加零一!佢話以為離婚消息走漏咗,竟然無視保密條款,有問必答,仲寫咗千字文講有幾愛阿嬌鍾欣潼。文筆爛,錯字多,零得體!「忠實」寫「終實」,「南寧」寫「西寧」都未夠,話同阿嬌三年好似「美夢」咁,原來係話喺京都食過懷石料理、去東京食壽司!


Dr.Lai,are you kidding me?你寫緊新劇《戇Call 36小時》,抑或你當阿嬌係導遊阿珍呀?想發文扮情深,花少少時間校對執吓都冇,是是但但,就知佢嘅責任感有幾強,都唔使再深究有冇做好老公本分。好笑在,以為博到同情,但秒速被踢爆同前妻一年內閃婚閃離,同阿嬌婚後零進取吊吊揈等負面新聞,周身屎,仲用七字真言:「只是她不愛我了!」請問叫阿嬌點繼續愛你?


小豬腰力勁唔憂食


生仔要考牌,偷食都要考牌!台灣天王「小豬」羅志祥,都叫做考牌成功,瞞足周揚青九年,食勻各地美女,仲要惠及好友身心健康進行「多人運動」,衰在貪字得個貧,食極唔厭,最後周揚青「劏豬」爆大鑊。論鬥智鬥力,比起朱智賢同賴弘國,小豬段數高好多,只係網上道歉,堅持龜縮神隱,同時放風話會無限期退出,深明今日係新聞,明天就係舊聞嘅道理,橫豎都已經喺谷底,衰無可衰,堅係too bad to handle,倒不如玩失蹤,慢慢反省,再搵機會重拾舊山河,好過出嚟開記招,喊又唔係,唔喊又唔係!就算冇得撈,拎住幾億身家夠過世,唔怕冇女埋身, 話晒係「空幹王」,對住空氣狂chok 30秒有126下,腰力之勁,未見其人, 先見其力,囡囡們仲唔朝聖「餵豬」試食咩?

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!