掃呢頁CODE去手機

2020年5月19日 星期二

岑杏賢:快過舊愛袁偉豪結婚?岑杏賢隨時嫁人 #岑杏賢 #袁偉豪

真係唔知邊個快喇!藝人岑杏賢(Jennifer)、郭田葰及區永權,下午現身電視城,出席節目《恐怖真相》記者會。席間播出宣傳片,介紹生活中「恐怖危機」, ...




真係唔知邊個快喇!


藝人岑杏賢(Jennifer)、郭田葰及區永權,下午現身電視城,出席節目《恐怖真相》記者會。席間播出宣傳片,介紹生活中「恐怖危機」,包括染髮用錯成分,令毛囊壞死禿頭!


Jennifer受訪透露今次做主持毫不錫身,充當「白老鼠」試飲酒、解酒藥及「煲底水」等,更因試足7種「煲底水」而嘔吐大作:「即係用唔同質料的煲所煲出來嘅水唔同味,有啲有生鐵味,甚至有坑渠味,結果我真係頂唔順嘔咗!拍完節目返屋企即刻換晒全屋廚具,連男友屋企都換埋!(同居咪慳番一套囉。)係,可惜已經買咗兩套,但我哋係朝住呢個方向嘅。(一齊買樓?)呢個就要從長計議。(快過舊愛袁偉豪結婚?)結婚唔應該比較快慢嘅,我都唔知佢係咪結婚。」


另外,區永權2月開始日夜為兩位兒子「服務」:「學費照交,但教育重任全落喺家長身上,我要負責教功課,幸好自己嘅耐性及EQ都唔差。」他更自詡普通話及英文也因此而有所進步。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!