掃呢頁CODE去手機

2020年5月19日 星期二

鍾欣潼:被批冇阿嬌算條毛 賴弘國神回網友 #賴弘國 #鍾欣潼 #阿嬌

真係神回!藝人鍾欣潼(阿嬌)與台灣「醫界王陽明」賴弘國宣布已簽下分居協議,賴弘國近日積極走出婚變陰霾,連日來喺社交網上載健身、醫美分享、與好友聚會合照 ...




真係神回!


藝人鍾欣潼(阿嬌)與台灣「醫界王陽明」賴弘國宣布已簽下分居協議,賴弘國近日積極走出婚變陰霾,連日來喺社交網上載健身、醫美分享、與好友聚會合照。尋晚佢相約設計師好友飯聚,其後仲喺社交網大晒合照,可見心情不俗,但卻惹來網民批評。


有網友狠批「沒有啊嬌你算條毛」,佢神回覆兼借機宣傳:「謝謝你的指教,我只是一個醫生,有除毛的需求歡迎諮詢」有網民問:「還有心情?」,佢亦回應:「新不了情」當有網民鬧佢:「好煩你哦離婚了還每天出來刷存在感炒作之王」,佢則引用法國哲學家笛卡兒名言:「我思故我在-迪卡爾(1596-1650)」


此外,佢似乎冇被網民攻擊影響心情,之後仲口花花撩女仔帶佢食好東西!不過有網民就猜測以上回覆係由槍手代勞,事緣佢之前成日打錯字加上文句不通,尤其婚變千字文已經錯漏百出,所以佢冇可能有咁好文采!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!