掃呢頁CODE去手機

2020年8月3日 星期一

【安仔學物理治療減愛犬痛苦】15 歲Lucky現併發症 靠止痛針吊命 Sammi : 可似做嘅,都盡做! #Sammi #安仔 #許志安 #郭晉安 #鄭秀文

家中養有一貓一狗的鄭秀文和許志安,一直當寵物好似自己仔女一樣。其中已經15歲的Lucky仔,是安仔所養德國牧羊狗。據知,最近Lucky因為年紀大,身體 ...






家中養有一貓一狗的鄭秀文和許志安,一直當寵物好似自己仔女一樣。其中已經15 歲的Lucky仔, 是安仔所養德國牧羊狗。據知,最近Lucky因為年紀大,身體機能日漸衰退,已經失去行動力,兼且出現大量併發症。近日,許生許太幾乎全天候式輪更照顧愛犬,更請了物理治療師上門為Lucky 按摩。雖然兩公婆費盡心思,但仍無法扭轉Lucky情況急轉直下的事實。不過,個性樂觀的Sammi一早已有心理準備,甚至以正面態度對待同Lucky倒數的告別:「知道終有一日會離別,所以每個當下就更重要!」



一星期兩支止痛針

上年4月,經歷了「安心事件」,Sammi 火速原諒了安仔,雨過天晴。而一向愛錫家中寵物的許氏夫婦,最近亦因爲Lucky 病重,連日來寸步不離地照顧。日前二人便孖住湊Lucky去睇醫生,Sammi 更表示其實Lucky 現階段除了行動不便之外,更開始出現眼角膜、手踭發炎等併發症。不過,因為Lucky 年紀太大,不能貿然替牠落麻醉藥做手術,所以只能夠靠打止痛針舒緩。據知,止痛針每支約二千多元,在非常時期,更要一星期打兩支,Sammi 表示:「去到呢個階段,已經做唔到乜嘢。可以做嘅,都盡做!」

請物理治療師上門

由於Lucky 已經唔可以行路,所以亦出現失禁情況。Sammi 就話終於體諒到做人父母的心情,而家要成日要睇住屋企尿片的存貨。校啱因為疫情要暫時停工,所以兩公婆近日幾乎足不出戶,夾手夾腳服侍Lucky 。Sammi更講述Lucky的情怳:「前兩日就真係冇晒心機,喺個診所度,真係好攰!其實佢而家根本上係唔係咁郁得!絕對自己起唔到身更加自己行唔到。咁我地就幫佢轉身啦,有時幫佢企一企啦,舒緩下筋骨」 唔只全天候照顧,許太許太更專程請了專業的「寵物物理治療師」上門,兩公婆一齊上物理治療課,學習幫Lucky 拉筋、按摩兼敷暧水袋。希望Lucky在最後的日子,能夠減輕痛苦。相信這項花費一定唔惹少,但為了愛犬,兩公婆亦願意花上一切。

17年經歷過大病

牧羊犬一般壽命只有12 至13 歲,但Lucky 今年已經15 歲,所以Sammi 亦明白15 歲並不是一個必然,到了這個階段,每過一日,都係賺咗!其實在17 年尾,Lucky 已經經歷過一場大病。當時Lucky 在醫院住了足足一個星期,Sammi 同安仔就日日去醫院探望,由當時開始,Lucky 的後腳關節已經開始漸漸衰退,有時更要靠輔助帶走路。 Lucky 大步攬過之後,安仔亦爲牠停工了一段時間,日夜陪伴。當時安仔更搞笑說自己當了Lucky 是他的「歌迷」,在家中經常對著牠唱歌,兩父子非常溫馨。

心願Lucky 安享晚年

Lucky除了是安仔經歷高低起伏的良伴,更加在Sammi 同安仔婚前,充當了維繫感情的重要角色。當時有報導指身為基督徒的Sammi,一直唔肯同安仔同居。於是,安仔就成日「借啲意」話lucky 掛住Sammi,時不時將Lucky 放在Sammi 位於淺水灣的寓所照顧。如是者,安仔就經常有藉口在Sammi 寓所出入。久而久之,便成功衝了Sammi紅線,二人開始同居,冇耐更簽字結婚。 除了Lucky,還有貓貓肥mike,都是Sammi 口中,陪伴他們經歷了人生許多重要階段的毛孩。所以Sammi現在的心願,只希望Lucky 可以安享晚年,現階段只會將所有心血都放在Lucky 身上,珍惜餘下時間,這正是主人對寵物一世的承諾!

----------------------------

ChannelNEXT人民學堂:識法大講堂

曾志豪X劉偉聰 同你拆解「港版国安法」

立即收看

----------------------------

全新「和你撐計劃」 專享獨家禮遇 實際行動支持按此了解更多

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!