掃呢頁CODE去手機

2020年8月3日 星期一

陳曉東五官膠化神似《遊戲王》城之內 網民:想搣佢下巴落嚟刮痧 #陳曉東

陳曉東五官膠化神似《遊戲王》城之內網民:想搣佢下巴落嚟刮痧4小時前就嚟45歲的陳曉東,喺港人印象中是靚仔一名,《百分百感覺》嘅Jerry喎。不過,陳曉 ...




  • 陳曉東五官膠化神似《遊戲王》城之內 網民:想搣佢下巴落嚟刮痧
  • 4小時前




就嚟45歲的陳曉東,喺港人印象中是靚仔一名,《百分百感覺》嘅Jerry喎。不過,陳曉東娶咗個台妹生埋兩個女,事業重心則在北京,好少現身香港。對上一次好似已是2019年紅館騷嘅事,當時就有唔少人驚覺陳曉東個樣膠膠地,疑似變臉。

近日,網民又突然關心陳曉東嘅五官進化,仲搵出佢嘅近照,唔係話佢似「莫少聰」就係似《遊戲王》嘅城之內,又真係幾似嘅。網民仲有啲既慨嘆,又搞笑嘅留言:「唉,明明佢都唔醜樣,因乜要整到自己咁呢……」「變到阿媽都唔認得呀!」「好想搣佢個下巴落嚟,攞去刮痧。」

對比返舊時啲相,陳曉東而家塊而又真係尖咗唔少,對眼更加係「今非昔比」,如果要搵一個形容詞,可能係「詭異」。

----------------------------

ChannelNEXT人民學堂:識法大講堂

曾志豪X劉偉聰 同你拆解「港版国安法」

立即收看

----------------------------

全新「和你撐計劃」 專享獨家禮遇 實際行動支持按此了解更多

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

+7


鍾意就快D Share啦!