掃呢頁CODE去手機

2020年8月3日 星期一

【疫情下相思】網傳向佐已飛台探郭碧婷 向太:等緊台灣批准入境 #向佐 #向太 #郭碧婷 #陳嵐

(互聯網圖片)向佐去年9月在意大利舉辦婚禮迎娶36歲台灣女星郭碧婷,但兩人因疫情至今未正式辨好結婚手續,不過女方已經有身孕6個多月,一直在台灣安胎,其 ...




(互聯網圖片)


向佐去年9月在意大利舉辦婚禮迎娶36歲台灣女星郭碧婷,但兩人因疫情至今未正式辨好結婚手續,不過女方已經有身孕6個多月,一直在台灣安胎,其間又傳出兩夫婦感情出了問題,郭碧婷患上產前抑鬱,心情極為低落,但奶奶向太陳嵐已出來否認了。

昨日有網民貼了與向佐於機場的合照上網,另有網民爆料他已飛去台灣慰妻,準備接妻子回港待產。今日《蘋果》致電問向太,兒子是否已抵台北?她表示:「唔係,佢仲喺大陸,等緊台灣批准入境,過兩日返香港,而家已幫佢搞緊去台灣嘅手續,最快要15個工作天。」

如果順利去到台灣,向太指兒子會與郭碧婷在台辨理結婚手續:「香港嘅申請都過晒期,我叫佢哋索性喺台灣簽紙,手續簡單快捷好多。不過最近香港疫情又嚴重咗,唔知審批會唔會難咗,個仔同我其實都好心急想過去,但都要畀入境先得,我係台灣人,有想過自己去咗先,但老公又唔放心,唔畀我去,所以我都希望台灣政府可以盡快批准我個仔入境,唔好要媳婦一個人喺嗰邊生。」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

向佐日前在杭州做直銷活動,目前仍身在大陸。 (互聯網圖片)


郭碧婷在台待產,向佐心急赴台慰妻。 (互聯網圖片)


向太希望與親家們可以盡早在台灣見面。 (互聯網圖片)



鍾意就快D Share啦!