掃呢頁CODE去手機

2020年8月3日 星期一

【尷尬囉】譚詠麟誤認衛詩係衛蘭 被網民指正:連「衛」字都錯埋 #衛蘭 #譚詠麟

【尷尬囉】譚詠麟誤認衛詩係衛蘭被網民指正:連「衛」字都錯埋2小時前喜歡手執BNO去旅行但又很愛國的譚詠麟,放棄Facebook、Instagram之後 ...




  • 【尷尬囉】譚詠麟誤認衛詩係衛蘭 被網民指正:連「衛」字都錯埋
  • 2小時前




喜歡手執BNO去旅行但又很愛國的譚詠麟,放棄Facebook、Instagram之後,一心一意經營微博,瞓醒起身、落雨跑步、睇咩電視節目都要影相post一餐,而且蝦碌事不時發生。例如,昨晚佢睇ViuTV《Chill Club》,聽到《分手第二天》,隨即喺微博大讚:「衞蘭新歌,《分手第二天》旋律好輕快清新易上口!」

尷尬事發生了,譚詠麟被網民留言指正,嗰個唔係衛蘭,而係細妹衛詩。唔只,譚詠麟仲打錯埋人哋個「衛」做「衞」。搞錯咗,譚詠麟都有再發帖文改正:「哦,原來弄錯了,不過首歌確實不錯。」

上述事件,有網民表示,衛蘭與衛詩係孖生姊妹,譚詠麟認錯唔出奇嘅。奇就奇在,BNO好難認錯喎,愛國人士點解咁鍾意用嘅,連玩微博都唔用國產華為、小米,而係外國勢力iPhone X。

譚詠麟誤認衛詩係衛蘭

係咪有分享症?換件衫都要出POST

睇完波瞓醒又出POST

「如是者又過咗一日」都值得分享

----------------------------

ChannelNEXT人民學堂:識法大講堂

曾志豪X劉偉聰 同你拆解「港版国安法」

立即收看

----------------------------

全新「和你撐計劃」 專享獨家禮遇 實際行動支持按此了解更多

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!