掃呢頁CODE去手機

2020年8月23日 星期日

李元玲:160萬人喊晒口 李元玲社交網帳號離奇失蹤 #李元玲

到底係發生咩事?!馬來西亞鋼琴女神、李雲迪徒弟李元玲,不時喺社交網上載噴血式嘅性感照,大騷32C、23、36驕人身材,仲不時彈鋼琴獻技,所以吸引到逾1 ...




到底係發生咩事?!


馬來西亞鋼琴女神、李雲迪徒弟李元玲,不時喺社交網上載噴血式嘅性感照,大騷32C、23、36驕人身材,仲不時彈鋼琴獻技,所以吸引到逾160萬粉絲Follow。不過,今日有個壞消息,就係佢社交網帳戶離奇失蹤,搜尋佢個頁面但只顯示出「找不到用戶」、「很抱歉此頁面無法使用」,事件震驚逾160萬粉絲,擔心以後再看不到她高尚嘅鋼琴造詣。


其實,佢之前亦曾經喺社交網停玩咗約一個月,事後佢都無交代過點解,今次連個社交帳戶都無埋,網友心急如焚。不過今日下午,李元玲的社交網帳號又再次出現,不過佢都未有解釋消失原因。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!