掃呢頁CODE去手機

2020年8月23日 星期日

胡曦文(前名胡敏珊):【兩名醫斷症】胡曦文被誤診乳癌 無辜捱刀 #胡敏珊 #胡曦文

胡曦文唔只受肉體之痛,精神上都受唔少困擾。商界女強人胡曦文(Christy)數年前重返社交圈,經營不少生意,離不開時尚扮靚範疇,包括腕錶、首飾、唇膏、 ...




胡曦文唔只受肉體之痛,精神上都受唔少困擾。


商界女強人胡曦文(Christy)數年前重返社交圈,經營不少生意,離不開時尚扮靚範疇,包括腕錶、首飾、唇膏、時裝及牙膏等,當中她對健康產品特別上心,因自小是「藥煲」,知道健康無價,她說:「好多人都唔知點解我無端端做健康產品,其實有段古,因為我細個好多病痛,耳鼻喉有問題,由小一睇到小六,食好多藥都唔好,身體比較弱。早年睇醫生,話我有乳癌,好擔心!記得睇完醫生後,行落街不停喊,自己都唔知去邊,之後做手術啦,做完先發覺原來個瘤唔係Cancer,醫生都話唔知點解。我睇嗰兩個係香港權威嘅醫生,一個醫生話你係Cancer未必信,第二個醫生都話係,我冇辦法唔信。其實我嘅人生好多病痛,外表望落去好似幾健康、成日笑好開心。」


服止痛藥致胃潰瘍


Christy透露跟很多女士一樣,都有子宮生瘤問題,遇上女性生理期會痛,經常服止痛藥,結果吃出禍,弄至胃潰瘍。直至有次驗血發現自己有食物敏感,包括麥、豆類、雞蛋和奶,她說:「我細個食好多唔同維他命,又做Gym,以為好健康,但點解都咁多病呢?原來我由細到大每日飲6支奶,其實一直破壞緊自己嘅Immune System(免疫系統),終於明白點解成日好攰,呢幾年我唔易攰喇!」自從注意飲食後,她已很少出現經痛,故暫時不打算切除子宮瘤。


多年來,她看了不少醫生博士論文及權威雜誌,明白需要「揀飲擇食」及配合運動,內外兼備才會有健康身體:「真係唔想令屋企人擔心,尤其係至親。我咁多病痛,點算好?好似我入醫院多過老人家。做嘢幾成功,如果冇健康都冇用,我只係表面事業上成功,其實好攰,個人冇力,到六、七十歲唔通要用拐杖?朋友成日話我皮膚又白又滑,點解毛孔冇變過,好似十幾歲咁,初頭我只係想食得健康啲,健康咗之後,連人都後生咗,原來青春秘訣就係咁簡單。」


少糖少澱粉質


她分享少糖、少澱粉質的飲食生活:「平日出街食飯,好多餸都落糖,正常吸收已經足夠,額外糖冇需要。我依家用減糖、減澱粉質方法,雖然都有食糖,因為我好鍾意食嘢,鍾意食水果,但水果好多果糖,依家我食無糖酵素都吸收到,1支就等如20斤提子,如果真係20斤提子點食?日日食20斤提子,我會變肥婆,哈哈!」她笑言試過買幾千元一樽Cream,又會打美白針:「其實原來唔使,依家基本清潔皮膚就得。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!