掃呢頁CODE去手機

2020年8月23日 星期日

【被指爆邱淑貞整容】黃鶯事隔33年終澄清:呢件事太荒唐 #整容 #邱淑貞

(網上圖片)1987年參加香港小姐的邱淑貞,當年有傳被同屆的黃鶯向傳媒爆她整容,令當時大熱的邱淑貞最後以「健康理由」退出總決賽,而該屆港姐最後由楊寶玲 ...




(網上圖片)


1987年參加香港小姐的邱淑貞,當年有傳被同屆的黃鶯向傳媒爆她整容,令當時大熱的邱淑貞最後以「健康理由」退出總決賽,而該屆港姐最後由楊寶玲奪得冠軍,李美鳳及林穎嫺則分別奪得亞軍及季軍。事隔33年,黃鶯最近接受訪問時就表示冇講過對方整容,更後悔當年沒有澄清。

已定居在英國的黃鶯最近接近林穎嫺網上節目《都市嫺情》訪問,兩人除了提起當年參選時的趣事外,林穎嫺更主動提到當年黃鶯被指爆邱淑貞整容的事情。黃鶯表示當年看到有雜誌指她爆邱淑貞整容時,連自己都覺得震驚:「我第一個反應就係『我唔知佢整咗』,第二就係『點解我會講?因為我都唔知呢件事,我何來去報料呢?』我覺得呢件事太荒唐,於是我冇去理。」黃鶯指雖然當時有很多報道,但由於每日集訓的時間很長,根本沒太多時間去理會這件事,直至差不多到決賽當晚才感到事態嚴重:「我表妹打電話畀我講呢件事真係好嚴重,要我真係去正視,話有篇報道寫我非常非常之差。」

黃鶯又謂整個星期的雜誌封面都是她和邱淑貞,而且更一面倒覺得整件事都是她的錯:「我係佢好朋友,我篤佢出嚟,兩個人喺度爭名次咁樣。」黃鶯又謂選港姐前曾與邱淑貞及楊寶玲一起跟林子祥做騷,完騷後選港姐時再遇到,加上做林子祥的演唱會後,邱淑貞提議寫同一樣的感受,故令記者誤以為自己與邱淑貞是知己關係:「件事有邊個知?肯定係我知,於是寫咗我出嚟,我覺得係咁樣發生。睇完之後心諗係一個誤會,我有少少嬲,點解佢唔同記者解釋?」

黃鶯稱當年有太多事情發生,加上選完後2年拍了8、9部戲,由於很忙關係故沒有理會與邱淑貞之間的事情:「後來有少少後悔冇澄清,因為after so many years啲人再提起邱小姐選港姐嗰時,都會講到我。」黃鶯感謝林穎嫺給她機會去澄清,若邱淑貞一直對自己有誤會,她亦期望藉着這次澄清可令對方釋懷:「最希望係邱淑貞小姐聽到,我唔知佢有冇誤會,如果冇,同我一樣唔當係咩大件事咁就最好,但如果佢心裏有乜唔開心或對我有誤會嘅,希望佢睇呢個節目會釋懷。」

黃鶯(圖左)最近接受了林穎嫺網上節目訪問,重提33年前被爆邱淑貞整容一事。(YouTube截圖)


(左起)邱淑貞、黃鶯及林穎嫺(YouTube截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

《本土情味》結集《飲食男女》雜誌經典欄目「老字號」文章,記錄香港40家飲食老店的動人故事,見證香港飲食史的甜酸苦辣。即日起,於各大便利店及書報攤有售,並於《蘋果日報》你的優惠網上獨家發售!


鍾意就快D Share啦!