掃呢頁CODE去手機

2020年8月23日 星期日

【停車5分鐘】葉佩雯被手持鉸剪鬍鬚男連環騷擾:佢眼神好嚇人 #葉佩雯

停低車買支水,可能只需要短短幾分鐘,但沒想到葉佩雯(Grace)就在這5分鐘內,被一個手執鉸剪的鬍鬚男騷擾3次之多,幸好醒目的她及時鎖上車門,否則後果 ...






停低車買支水,可能只需要短短幾分鐘,但沒想到葉佩雯(Grace)就在這5分鐘內,被一個手執鉸剪的鬍鬚男騷擾3次之多,幸好醒目的她及時鎖上車門,否則後果可能不堪設想。

Grace昨日在IG中上載了一短被手執鉸剪的鬍鬚男騷擾片段,並留言指自己當時正在等待去了買水的老公Eric Kowk,雖然只短短5分鐘時間,但就有個拿着鉸剪的鬍鬚男走近她的車,拍打車門示意她要將車駛走,而且更來回拍足3次之多,Grace指因該鬍鬚男拿着鉸剪及一直看着自己的愛犬菠蘿,所以令她覺得「真係好驚」。而從Grace所拍的影片中,看到當時她的車正泊在灣仔譚臣道,片中有一名身穿短袖衫褲及拖鞋、喝着檸檬茶的鬍鬚男一直看着她的車,之後該男更走近Grace的車,然後用手敲打車窗兩次,繼而將檸檬茶放在車的側鏡上,嚇得Grace馬上大叫「做乜嘢呀你?」當他放低檸檬茶時,亦可清楚看到他手上拿着鉸剪。該男放低檸檬茶後就轉身離開,但仍不時回頭望向Grace,而Grace亦呼籲大家若經過該處要小心。

Grace今日回覆《蘋果》時仍猶有餘悸,她多次講到「其實我好驚」,她指昨日由老公Eric揸車去到灣仔,在Eric落車買水時被該男子騷擾,先後3次敲她的車窗,Grace憶述事發經過:「佢係咁敲我車門嘅玻璃窗,開頭唔知佢噏乜嘢,有一刻我想打開窗,但我見佢拉低咗口罩、仲要目露凶光,我隔住窗問佢咩事,佢就鬧我,話呢度佢嘅要我走,我都好奇怪究竟咩事呢。」

Grace指該男子第一次走近時,已即時鎖上車門,否則後果難料:「佢第一次行開時,我見佢手拎住把鉸剪,嗰刻當堂嚇親,佢拎住鉸剪究竟係想做乜嘢呢?佢其實係近到貼住塊玻璃,當時我好驚,我唔敢影佢,因為我唔知佢想點。同埋佢係咁望住我架車,我就抱住我隻狗菠蘿,我係咁望住佢。」該男子先後3次走近,受驚的Grace只好即刻打給老公求救。

而Grace上載的片段,就是等待老公回來時偷拍:「條片其實我都係偷拍,我都好驚,如果對住佢拍會刺激到佢,我唔夠膽正視佢。但就因為有拍,所以你會見到把鉸剪。」據Grace的觀察,該男子一直都有拿着鉸剪,背囊就放在港鐵站口,Eric趕到時男子正準備離開。由於Grace相當驚慌,兩人決定立刻開車離開,Grace最後仍相當不安重申:「佢眼神係好嚇人,真係好彩第一時間有鎖門,我又抱住隻狗,真係唔知可以點算。」

Grace昨日在車內等候老公Eric Kowk時,被一名鬍鬚男騷擾。(IG圖片)


從Grace拍的短片中,可看到該鬍鬚男走近Grace的車。(IG截圖)


之後敲打她的車窗。(IG截圖)


將檸檬茶放在Grace的車側鏡時,可清楚看到他手持鉸剪。(IG截圖)


放完檸檬茶後轉身離開。(IG截圖)


不過亦有回頭望向Grace。(IG截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

《本土情味》結集《飲食男女》雜誌經典欄目「老字號」文章,記錄香港40家飲食老店的動人故事,見證香港飲食史的甜酸苦辣。即日起,於各大便利店及書報攤有售,並於《蘋果日報》你的優惠網上獨家發售!


鍾意就快D Share啦!