掃呢頁CODE去手機

2020年8月23日 星期日

【陳木勝逝世】田啟文早知身體抱恙:冇諗到咁嚴重 #田啟文 #陳木勝

香港導演陳木勝今早不幸因鼻咽癌離世,終年58歲,遺下太太及1子1女。擅於拍攝警匪商業動作電影如《新警察故事》、《保持通話》及《掃毒》的陳木勝,曾5度獲 ...






香港導演陳木勝今早不幸因鼻咽癌離世,終年58歲,遺下太太及1子1女。擅於拍攝警匪商業動作電影如《新警察故事》、《保持通話》及《掃毒》的陳木勝,曾5度獲香港電影金像獎最佳導演獎提名,是香港電影界的重要一員。

寰宇電影公司老闆林小明與陳木勝共合作了7部電影,兩人關係十分要好,今日陳木勝去世,林小明接受《蘋果》電話訪問時表示:「上個星期先同佢通過電話,知道佢有病都一時間,經常進出醫院,佢上年拍戲時已知有病,但佢仲堅持要拍埋部戲先,我一直勸佢醫病先,後尾知佢都試好多方法去醫。今日聽到呢個消息係好唔開心,佢係一個非常好嘅人,佢嘅離開,係電影圈又損失一位人才,58歲係好年青,係最光輝時候,真係好可惜。木勝係一位好專業導演,要求好高,係無止境嘅對自己要求,有時我都覺得佢太過執着,不過呢個執着亦可能係佢成功之處。」

電影工作者總會會長田啟文(田雞)與陳木勝識於微時,今日聽到這噩耗感到突然,他表示:「當年木勝喺麗的電視做信差時,我仲做緊場務,後來有人鼓勵佢做導演,佢就喺麗的跟蕭生做PA,後來佢跟埋蕭生去無綫發展,輾轉又跟咗杜琪峯做PA,到梁李少霞搞珠城,木勝就正式出去影壇發展,識佢咁耐,佢性格都係比較溫文爾雅,好內斂,因工作關係近年耐不耐同佢會有聯絡,知道佢有病,但冇諗到咁嚴重。」

黃百鳴1987導演的《呷醋大丈夫》時曾與陳木勝合作,兩人交情很好,今日黃百鳴表示:「聽到呢個消息好驚訝!佢第一部戲就係同我聯合執導《呷醋大丈夫》,後來我同杜琪峯合作搞百嘉峰影業,木勝就拍咗部好出色電影《天若有情》,我係從來唔知佢有病,佢係一位非常好嘅導演,係新藝城最後一期入嚟嘅導演,今日聽到呢個消息,真係好難過。」

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

《本土情味》結集《飲食男女》雜誌經典欄目「老字號」文章,記錄香港40家飲食老店的動人故事,見證香港飲食史的甜酸苦辣。即日起,於各大便利店及書報攤有售,並於《蘋果日報》你的優惠網上獨家發售!


鍾意就快D Share啦!