掃呢頁CODE去手機

2020年8月23日 星期日

呂方:B女首曝光!呂方錫晒老婆 精力充沛包辦大小事 #呂方

呂方為咗老婆可以安心坐月,佢咩都攬晒上身做!資深歌手呂方本月頭報喜,透露「網絡買餸天后」之稱的太太伍惠寶(Rainbow)順利誕下BB女,依家阿女已經 ...




呂方為咗老婆可以安心坐月,佢咩都攬晒上身做!


資深歌手呂方本月頭報喜,透露「網絡買餸天后」之稱的太太伍惠寶(Rainbow)順利誕下BB女,依家阿女已經半個月大,今日Rainbow更於社交網晒出與囡囡鼻貼鼻嘅溫馨合照,意外令囡囡樣貌首度曝光!


早前呂方已大爆囡囡同佢餅印一樣,原來阿女又乖又唔扭計,日日都有可愛事,氹到佢同Rainbow都好開心。出名係「愛妻號」嘅呂方,更為太太精心準備坐月用品及補品,而Rainbow亦用到佢旗下嘅網絡買餸坐月餐單及食材,加上呂方一手包辦愛女餵奶、掃風、沖涼、換片等,簡直就係廿四孝老公兼老竇!


呢位「前世情人」令呂方冧爆,依家仲仍然興奮非常,更係精力充沛,對照顧愛女及太太嘅日常都絲毫冇手忙腳亂,反而仲好熟手,真係唔話得。


呂方接受東網訪問,佢透露並冇聘用陪月,全靠同太太分工合作,並且有工人協助,加上佢哋對坐月膳食方面亦有認識,所以問題不大。至於問到BB情況,佢就表示:「BB好乖,肚餓就會喊,食飽就會瞓,唔使我哋操心。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!