掃呢頁CODE去手機

2020年8月23日 星期日

陳琪:酒店慶祝拍拖紀念日!陳琪送肉嘴爆老公18年前咁示愛 #陳琪

Sosweet~育有三個仔女嘅陳琪同老公胡諾言,結婚11年都一樣咁恩愛,而尋日(22日)原來仲係兩人拍拖紀念日!兩公婆仲去咗酒店慶祝,除咗有蛋糕仲飲晒 ...




So sweet~


育有三個仔女嘅陳琪同老公胡諾言,結婚11年都一樣咁恩愛,而尋日(22日)原來仲係兩人拍拖紀念日!兩公婆仲去咗酒店慶祝,除咗有蛋糕仲飲晒香檳咁,鬼咁有情趣,陳琪更向老公獻吻,大爆對方當年借生日示愛:「老公係823生日,18年前嘅今日822,佢藉住生日約我去街!!話想同我一齊倒數🤣🤣🤣 我咁醒目大約都估到佢想點!!所以今日亦都係我哋嘅拍拖紀念日!!Wow 係唔係好浪漫呢??#有人借生日追女仔」


過咗凌晨12踏入23日,陳琪再喺社交網上載兩人合照,冧爆話:「Happy birthday to 老公 🐷!!我要年年月月都陪住你!!」胡仔都好識做:「多謝胡c9精心安排...」一班圈中人都祝佢生日快樂,胡蓓蔚更笑話:「胡伯生日快樂!身體健康!買多幾架車!買多幾層樓!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!