掃呢頁CODE去手機

2020年8月23日 星期日

黎瑞恩:黎瑞恩生蛇後首開Live 臉上仲有冇「蛇痕」? #黎瑞恩

小恩子開得Live,塊面應該冇晒事啩?歌手黎瑞恩早前因「生蛇」生到上眼而險些毀容,她終於出關,在「生蛇」後首次開live唱歌,更請得好友馬浚偉擔任神秘 ...




小恩子開得Live,塊面應該冇晒事啩?


歌手黎瑞恩早前因「生蛇」生到上眼而險些毀容,她終於出關,在「生蛇」後首次開live唱歌,更請得好友馬浚偉擔任神秘嘉賓,病愈後的小恩子他上淡妝上陣,依稀見到還有少許印,臉容大致與未「生蛇」前一樣,相信「蛇痕」可以完全消失。


她和馬浚偉本於9月公演舞台喜劇《男人40 CEO》,但受疫情影響,現舞台劇延期至明年6月,但兩人笑言今次齊做live當「預演」,唱完一首歌後,現場突然漆黑一片,馬浚偉就送上生日蛋糕,他表示:「慶祝你好番。」小恩子則說:「其實想同Fans慶祝生日。」馬浚偉還叮囑她要多休息和戒夜瞓。


小恩子又話有歌迷提她明天是譚詠麟生日,兩人就隔個個mon祝譚詠麟生日快樂,又唱譚詠麟的合唱歌《暫別》賀壽星公。


她又跟馬浚偉說:「好驚你怪我唔綵排舞台劇,我發咗個噩夢,你突然叫我預演,現場有200幾個我識嘅朋友觀眾,但我乜都唔記得晒,又冇人睬我,我又行錯台,當畀人推出台時,驚到『O』嘴就嚇醒咗。」而馬浚偉則說這是每個舞台劇演員必經歷,包括他自己和顧美華,他說:「證明你好在乎呢個舞台劇。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!