掃呢頁CODE去手機

2020年9月11日 星期五

【生日快樂】張國榮64歲生忌 《春夏秋冬》MV全球上架 #張國榮 #春夏

明天是張國榮(哥哥)的64歲冥壽,每年到了這一日,一班fans花盡心思為哥哥籌備生日會,為身在遠方的哥哥慶祝。哥哥生前所屬的環球唱片炮製了新專輯《RE ...






明天是張國榮(哥哥)的64歲冥壽,每年到了這一日,一班fans花盡心思為哥哥籌備生日會,為身在遠方的哥哥慶祝。哥哥生前所屬的環球唱片炮製了新專輯《REVISIT》,將會在踏入哥哥生忌的凌晨零時,將首支派台作《春夏秋冬A Balloon’s Journey》及MV全球上架,陳奕迅亦有聽過這專輯,他說:「哥哥係一個瀟灑、從容、待人真誠嘅人,如果我哋處於同一個年代嘅樂壇,我一定會邀請佢同我合唱!」曾經同哥哥合作無間的林憶蓮(Sandy),她說:「聽到哥哥嘅歌聲,真係好特別懷念同感慨,人生無常,希望大家都珍惜身邊人。」

今次《春夏秋冬》由Gary Tong重新改編,Gary坦言未有因此而感到壓力:「我又唔會覺得擔心,因為對哥哥嘅音樂都好熟悉,而家重新做好似坐埋一齊重新構思,將哥哥鍾意嘅嘢再表現出嚟,希望大家可以感覺得到。」不過C.Y Kong反而覺得有點難:「因為有啲嘢,無論係近年啲抑或係早期,真係有好多有代表性嘅地方,你係真係唔可以郁得,有啲嘢係聽慣咗、入咗腦,如果突然間冇咗,硬係會覺得有啲爭啲。」

另一方面,Gin Lee昨晚舉行的online show《Gin Lee Music Suite》主題是「為你鍾情」,她一口氣唱出多首《我》、《為你鍾情》、《左右手》、《大熱》、《Monica》、《Stand Up》等經典歌,完騷後她說:「前一晚我緊張到完全瞓唔到,今集責任感好大,畢竟哥哥嘅地位太高,所以我唔可以有錯漏,事前不停練習,希望盡自己最大嘅努力可以演繹得最好。」

此外,受到武漢肺炎影響,哥哥的一班fans不能如往年舉行聚會,但為了延續哥哥積極行善的精神,為受疫情影響的基層人士送上一份溫情暖意,所以有fan捐出「張國榮親筆簽名 HOT SUMMER 黑膠大碟」作慈善用途,捐款金額最多者將獲得這黑膠唱片。

明天是哥哥的64歲生忌。


Gin Lee的Online Show向哥哥致敬。


受疫情影響,哥哥的fans今年不能舉行聚會,決定用另一種形式懷念哥哥。(FB截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!