掃呢頁CODE去手機

2020年9月11日 星期五

林曉峰康子妮離婚:老公黃翊捲林曉峰康子妮婚變  陳存正:佢要承擔一切後果! #康子妮 #林曉峰 #黃翊

老公黃翊捲入林曉峰康子妮婚變,陳存正真情剖白!藝人林曉峰與康子妮驚爆離婚,成為全城熱話,有傳歌手黃翊介入二人婚姻,黃翊已作出否認,昨天(10日)更拖太 ...




老公黃翊捲入林曉峰康子妮婚變,陳存正真情剖白!


藝人林曉峰與康子妮驚爆離婚,成為全城熱話,有傳歌手黃翊介入二人婚姻,黃翊已作出否認,昨天(10日)更拖太太陳存正出巡闢謠。


患有腎病的陳存正成為焦點,對於老公捲入今次風波,她接受東網訪問說:「兩公婆冇乜需要講,就算佢哋(指黃翊與康子妮)合作過,我都冇見過對方,亦唔認識佢(康子妮)!」傳你老公係第三者?她說:「我有病,冇乜嘢可以做到,惟有相信對方,我哋一齊20年,如果揀唔相信對方,會好辛苦,惟有選擇相信。」問黃翊有否為此事解釋?她說:「老公同我講呢件事唔係真,佢講我就信!」


談到病情,陳存正說:「換咗腎都仲係好差,一個禮拜要洗3次,所以我要開心,唔係會影響個病,我哋一齊咁耐,對其他人嚟講已經係3個七年之癢,我會揀遷就、包容同接納,以前我哋成日嗌交,對我自己、老公、個仔同健康都唔好,我自己本身脾氣大,同黃翊一齊就冇晒脾氣,我會調節自己嘅諗法,我哋嘅相處方法就係唔好理論,一理論就會嗌交,等對方諗通,咁樣我哋相處的確好咗!」


陳存正然後更說:「今次呢件事要睇黃翊點睇,佢有自己嘅人生,點樣叫做開心,點樣叫做好,佢自己要承擔一切後果!」問到今次一事會否加速黃翊給予一個名分(二人從未註冊結婚?)冇,一張婚紙唔代表啲咩,結婚都會離婚,離婚要辦好多手續,結婚嘅嘢唔會去諗,係唔需要,只要大家對感情認真就得,呢啲嘢唔好話忍受,一話忍受就好辛苦,我會叫呢啲係消化,咁會開心好多!」


問到14歲兒子對此事會否很不開心?她說:「個仔反而安慰自己,叫我唔好諗咁多嘢,因為唔開心會食唔到嘢同瞓唔到,上次我病到昏迷,個仔好擔心,佢今次安慰我,我真係好欣慰,我以前教個仔唔好亂諗,佢依家反過來叫我唔好亂諗,最緊要係有仔萬事足!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!