掃呢頁CODE去手機

2020年9月11日 星期五

林曉峰康子妮離婚:被指介入康子妮婚變 黃翊:收好多難聽嘅留言 #康子妮 #林曉峰 #黃翊

黃翊就被指介入康子妮與林曉峰婚變一事現身作出回應。藝人林曉峰與康子妮結束18年婚姻,更峰迴路轉的是有傳第三者竟然是有婦之夫的黃翊。有傳歌手黃翊一直是康 ...




黃翊就被指介入康子妮與林曉峰婚變一事現身作出回應。


藝人林曉峰與康子妮結束18年婚姻,更峰迴路轉的是有傳第三者竟然是有婦之夫的黃翊。有傳歌手黃翊一直是康子妮的偶像,他在2018年更獲邀請康子妮擔任MV女主角,在MV中扮演黃翊患病的太太。


黃翊傳捲入康子妮婚變後,今早沒有如常返回大埔食肆睇檔。不過,在下午兩時在太和的食肆接受傳媒訪問,他談及此事時說:「尋日有記者嚟舖頭搵我,知道呢件事都好突然,(之前冇聽過康子妮離婚嘅消息?)聽到話我係第三者,覺得好奇怪。其實同康子妮係喺兩年前認識,當時我去錄音室錄音見到佢,本來以為佢只係一個藝員,唔知佢識音樂,後來大家傾偈,咁我嗰陣搵緊MV嘅女主角,自己都唔後生啦,大家亦都係成熟嘅,就邀請佢拍MV。」


黃翊聲稱大約兩三個月之後開始與康子妮正式合作:「之後知道佢原來唱和音,咁就邀請佢幫我演唱會唱和音,慶功之後自己都醒唔起同佢聯絡過。自己覺得奇怪,影到相我都心甘命抵。(會唔會搵康子妮講番件事?)唔會啦,都冇聯絡,就算有聯絡都唔會啦,費事又有咩嘢,對雙方都唔係好事。」


問可知康子妮與林曉峰感情出問題?黃翊答:「又未認識到咁深入嘅階段,所以同我扯上關係,我都搲緊頭,點解會咁樣嘅。(話康子妮係你Fans?)好多人都係我Fans,我啲歌好聽吖嘛,不過就冇聽過佢講過。」


黃翊透露被指是第三者後第一時間向太太陳存正匯報。問可擔心太太看到新聞唔開心?他說:「點會唔怕呢,屋企嗰件身體又唔係咁好,作為女人點都有啲唔舒服。不過,佢之後都講番笑話原來你呢個年紀都仲有市場。(使唔使跪玻璃?)藤條啫,講笑,唔使。(太太好信任你?)都幾信㗎。(覺得自己好無辜?)唔係無辜,係摸不着頭腦,(會唔會係點錯相?)自己開Live唱歌想畀啲正能量大家,但係都有好多難聽嘅留言,唔通因為咁惡意整蠱,但係點解要搵康子妮呢?真係唔知點解。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!