掃呢頁CODE去手機

2020年9月11日 星期五

【3周年皮婚】鄧達智Staycation開房慶祝 自言感情過了7年之癢 #鄧達智

本地時裝設計師鄧達智(William)於2018年9月9日與任職醫生的同性伴侶陳梓欣(Clement)結婚擺酒,翌年6月在倫敦簽紙註冊,昨晚是他們二人 ...






本地時裝設計師鄧達智(William)於2018年9月9日與任職醫生的同性伴侶陳梓欣(Clement)結婚擺酒,翌年6月在倫敦簽紙註冊,昨晚是他們二人的結婚3周年,二人去了尖沙嘴某酒店Staycation,實行開房慶祝皮婚。

William今日在社交網貼了與Clement的慶祝相,當中二人在維港夜景下撐枱腳,更有查小欣、胡孟青等女性朋友做電燈膽祝賀二人,《蘋果》聯絡了William,他表示女性友人前來happy hour,大家在房間開香檳慶祝了一會,之後他與Clement過二人世界。William表示上周末已經慶祝了一次,昨晚正日如往來一樣,去酒店Staycation慶祝,他笑言眨眼過了3年:「喺檳城食榴槤開始呢後感情,之後公開面對大眾,就發展成婚姻關係,時間過得好快,對自己嚟講,9月擺酒呢日係緊張過6月註冊,仍然好記得嗰日心情好忐忑,好大膽行到呢步。」一向愛旅行的他表示若不是疫情關係,二人的周年紀念原定在曼谷慶祝:「我哋通常一年計劃定去旅行,原本噚日應該喺曼谷,因為想睇番自己物業,之後9月尾同10月頭就會去克羅地亞同意大利,而家機票取消剩12月去東京,希望到時可以飛到。」

問到二人結婚3年,加上他早前患上武漢肺炎,會否更加珍惜對方,他表示:「佢係做醫生,見過好多病痛,我自己之前都有病過做手術,所以一向都平常心,同埋Clement不時都會有少少小驚喜,所以結婚周年我哋唔會特別大肆慶祝,亦唔會互相喺呢日交換禮物,好似佢每年都會送一部手機畀我,佢係一個好實際嘅人,我哋去旅行又互相安排行程。」最後,William表示婚姻過了3年,對他來說已等於9年:「現今婚姻係好艱難,尤其係我哋呢種關係,所以覺得好難得,我自己覺得一年等於人哋3年,即係我當自己過咗9年,過咗7年之癢。」

鄧達智與同性伴侶昨晚在酒店慶祝結婚3周年。(IG圖片)


二人在維港夜景撐枱腳。(IG圖片)


二人的女性朋友如查小欣、胡孟青去他們的房間happy hour慶祝二人周年紀念。(IG圖片)


----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android


鍾意就快D Share啦!