掃呢頁CODE去手機

2020年9月11日 星期五

【無妄之災】黃翊無端端做咗第三者 澄清同康子妮冇聯絡 #康子妮 #黃翊

林曉峰與康子妮突然結束18年夫妻情,離婚消息震驚娛樂圈,有傳黃翊是兩人之間的第三者。黃翊今日現身其在大埔經營的茶餐廳,心情輕鬆接受訪問:「其實我係噚日 ...






林曉峰與康子妮突然結束18年夫妻情,離婚消息震驚娛樂圈,有傳黃翊是兩人之間的第三者。黃翊今日現身其在大埔經營的茶餐廳,心情輕鬆接受訪問:「其實我係噚日開緊工,有2位記者嚟搵我,最近疫情多數訪問都係講吓疫情、做生意啲苦況,問問吓佢哋口塞塞、好辛苦咁問我。我聽到都好突然,因為我冇聽過佢哋離婚嘅消息,話我係第三者,真係好奇怪。」

黃翊表示與康子妮2年前認識,當時兩人在同一錄音室工作:「我以為佢淨係拍劇,後來大家傾偈,就邀請佢擔任MV女主角。因為我年紀唔細,唔想搵個太後生嘅,見大家都有家庭同小朋友,係成熟嘅人,於是就搵佢,2、3個月後就正式拍,呢件事就係咁。」他坦言拍完《愛到底》MV,大夥兒慶功後便未有聯絡:「唔怕老實講,真係冇咗聯絡,亦唔會聯絡,費事對雙方都有影響。」

問他與康子妮言談間,有否感覺到她不開心?黃翊笑謂:「未傾到咁深入階段,我自己都搲晒頭,點解會咁樣?我知好多記者去舖頭搵我,咁我又唔想影響舖頭做生意。」

有指康子妮是他的fans,黃翊聞言笑住表示:「好多人都係我fans,係好嘅,咁我啲歌係好聽㗎嘛。」至於太太陳存正可有因此不快?他說:「哎呀,我屋企嗰件身體唔係咁好,同埋女人點會覺得冇嘢呢?不過佢都同我講笑『你呢個年紀仲有market』。」記者笑言昨晚回家有否跪玻璃?黃翊笑指:「我哋唔興跪玻璃,最多都係藤條,哈。不過我哋真係完全冇嘢,佢腎有事,平時我有時間都會接送佢,所以噚日報道話我補鑊接老婆,呢句說話唔公平。」

他表示幸好太太信任自己,至於會否覺得自己無辜被牽連?黃翊說:「唔係無辜,係摸不著頭腦,會唔會有人影到個類似物體認錯?」黃翊自行分析,由於最近在網上直播唱歌,曾收到負面留言:「話我唱得難聽、叫我收檔嗰啲,唔通係呢啲人整蠱我?但點解會係康子妮呢?我又諗唔明。」

被傳是撻着康子妮,黃翊今日在舖頭澄清。(蘋果日報)


黃翊2年前認識康子妮,慶功後已沒有聯絡。(蘋果日報)


黃翊笑指不用跪玻璃,最多都係捱藤條打。(蘋果日報)


他說自己年紀大,希望女主角不要太後生,覺得康子妮適合。(《愛到底》MV)


(《愛到底》MV)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!