掃呢頁CODE去手機

2020年9月11日 星期五

【自爆曾玩交友App】關智斌四十不惑 怕闖情關選擇單身 #關智斌

孔子曰:「四十而不惑。」還有4個月,關智斌(Kenny)便要迎接「39+1」,訪問這天問他有甚麼人生大計,Kenny一臉不惑,相信隨遇而安。他堅信每天 ...






孔子曰:「四十而不惑。」

還有4個月,關智斌(Kenny)便要迎接「39+1」,訪問這天問他有甚麼人生大計,Kenny一臉不惑,相信隨遇而安。他堅信每天都做好準備,當機會來時就能發揮所長。

天生童顏的Kenny坦言近日常被追問怎樣迎接40歲,「近日多咗人提我,好似好隆重其事咁,令我都諗一諗係咪要搞個大壽?我其實對年齡冇乜概念,成日唔記得自己幾多歲,好多人覺得30歲要成家立室,40歲要事業有成,50歲要有人生目標,60歲就退休。但我冇特登去用歲數框住自己,我覺得隨心啲,咁先活得enjoy,同時保留一顆赤子之心。我都係之前先學滑水同結他,冇諗過呢個歲數唔去學得,唔通50歲人生就乜都唔學,乜都唔做?反而keep住赤子之心,對每樣嘢都會有新鮮感。」

年底便40歲的Kenny,他坦言未有計劃如何慶祝計劃。(蘋果日報)


Kenny表示以前細個會給自己年齡立下框框,人大了,他才發覺一切不似預期。「好多嘢冇得plan,即使有個dream喺度,幾時可行到過去,某程度上唔係完全自己控制,身邊太多嘢會影響到,自己思想都會改變,我唯一唔變嘅係決定呢刻做自己應該做嘅嘢。有人可能覺得我而家做嘅嘢徒勞無功,但冇人知將來,可能有一日回報就出嚟,呢幾年我就親身體驗得到,所以,每一日都要做好自己,做多啲運動,增值自己。」

4年前有報道指Kenny和張敬軒由「密友」降呢變朋友關係。近年,Kenny不但習慣單身,還享受單身。步入中年感情觀會改變嗎?「好多人會覺得35歲要結婚,但我嘅mindset(心態)冇話要有年齡限制,而家幾enjoy一個人,自己住耐咗,偶爾係會有寂寞感覺,但未必唔好,我只係選擇咗單身狀態,而唔係單身選擇咗我。」Kenny指自己的心態跟不少都巿人一樣,每人營營役役投入忙碌工作之中,尤其那些曾經深愛過的人,嘗過戀愛模式,也受過傷,未必願意再花時間精神投入發展另一段新感情,「要調返去戀愛頻率,其實要花好長時間,唔想再傷心同付出,所以,我會喺受傷害之前『落閘』,我會走先。」

Kenny知道自己要追尋一段怎樣的愛情,但知易行難,寧願卻步、選擇單身。他續說:「我暫時係咁心態,有啲攰,知道發展一段關係,係好甜蜜,但中間要磨合,我就少咗耐性。大家一旦dating,好驚超越界線(指由朋友關係升呢變情侶),我就會變成一隻兔仔,一驚就走咗去,反應好過敏。」Kenny笑言新歌《乾爹》正是自己心聲。他亦留意到身邊同年紀友人都有着這個心態,大家興玩交友網解寂寥,建立虛擬愛情取代真正拍拖,友人還游說Kenny加入玩埋一份,身為公眾人物的他即使心思思都未有實際行動,他卻自爆曾借用友人的交友App滿足好奇心:「純粹做research,我攞朋友個account玩吓,原來幾過癮,幫佢like咗人,嗲咗幾句,我用人哋身份,冇得代入,只係亂玩吓,整蠱朋友多啲,講吓I miss you,冇包袱,唔會約出嚟。」

Kenny希望保持赤子之心。(蘋果日報)


Kenny自豪肩膊夠橫,穿衣好看。(蘋果日報)


Kenny強調是自己選擇了單身。(蘋果日報)


家中唯一兒子的Kenny可有被家人催婚?他說:「我30歲時有催過,而家佢哋放棄咗,冇再問我,反而係問我出咗家用未,佢哋一問,我就答『得喇,我畀多啲家用』,自己真係唔心急。幾enjoy而家生活狀態,拍拖嘅嘢冇得plan,要遇到一個人令我有心動嘅感覺,其實唔容易,當人越來越大個,而家都唔知鍾意啲乜,起碼知自己唔鍾意乜,我唔鍾意一啲唔積極嘅人,或者人哋都有唔鍾意我,人揀你,你揀人。」

Kenny回想2003年被英皇揀蟀入行,戇直青年經過17年磨練,收穫豐富。「最大唔係拍過乜嘢電影,唔係出過乜嘢騷或者專輯,反而覺得呢17年,有嘢嚟,有嘢走,有嘢得到,為我攞到好多人生經驗。以前出道時戇居居,儍更更,到而家嘅我有生命力咗,對人對事感覺多咗,呢個係最大得着,係成長經驗。」

其實陪着Kenny長大還有辛酸和淚水,他回想3年前到橫店拍劇,開工期間接到飼養了15年的愛犬死訊,當時正在化妝的Kenny立即崩潰淚流披面,「好嬲自己陪唔到愛犬最後一程,劇組導演知道後,佢調動咗我啲戲,畀我返咗香港安排愛犬身後事,呢件事令我真正感受到生離死別。始終未ready好心情,暫時唔敢再養寵物。」

自愛犬離世後,Kenny怕傷心不敢再養。(受訪者提供照片)


Kenny先後出過三本寫真集,記錄成長歲月,包括2003年的《Boy’z 2gather》、2006年的《尋找美惠》和近日推出的《尋蝶戀花》,由青澀到成熟,「以前嗰啲係青蔥歲月,好baby fat,嗰時滿臉骨膠原,而家冇咗就冇咗,嗰時有陣青澀味,嗰種感覺同眼神,而家點扮都扮唔返。而家又係另一種感覺,後生時要扮而家又唔得,新呢本寫真集係成長紀錄。」可打算半百時再出一本留念?Kenny答:「而家問我『49+1』出唔出?未必喇,或者到時用第二啲嘢紀念。」

Kenny操fit身形出寫真。(受訪者提供照片)


早年的寫真集擺明是排骨仔。(受訪者提供照片)


Kenny去年開騷完紅館夢。(受訪者提供照片)


Kenny熱愛滑水。(受訪者提供照片)


撰文:比華利

攝影:沈健程

攝錄:廖達燊

化妝:Elaw Wong of thelook-studio

髮型:SingTam ofpi4.hk

服裝:DEMO、Sandro

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新:iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!