掃呢頁CODE去手機

2020年11月4日 星期三

蔡一傑讚梅姐到屋邨探訪冇架子 憶哥哥唱草蜢作品感無憾 #草蜢 #蔡一傑

已故巨星梅艷芳雖然已離開大家17年,但身為她徒弟的蔡一傑從未忘記梅姐,最近接受電台訪問時憶起恩師,更大爆當年梅姐當年為了了解「屋邨仔」生活,而到自己屋 ...






已故巨星梅艷芳雖然已離開大家17年,但身為她徒弟的蔡一傑從未忘記梅姐,最近接受電台訪問時憶起恩師,更大爆當年梅姐當年為了了解「屋邨仔」生活,而到自己屋企做家訪。

蔡一傑最近接受港台節目《音樂說》訪問,除了提到兒時經常與母親一齊聽歌跳舞,令他培養對舞蹈興趣。而蔡一傑在訪問中也憶起與梅姐相處時的點滴,他指與梅姐第一次見面時在一個比賽面試,但草蜢表演時場地突然停電,而梅姐即時叫現場的人冷靜,之後又叫工作人員點蠟燭照明,梅姐同草蜢傾偈時得知他們親自填詞及編舞,所以對草蜢留下了好印象。

他又大讚梅姐性格直率及親民,當年為了了解「屋邨仔」生活,更特意到住在屋邨的他家中探訪:「佢想嚟我屋企做家訪,我就立刻搵埋隔籬鄰居做保安,由佢一落車就要手拉手阻擋人群。我屋企好簡陋,只係得張摺櫈畀佢坐,但佢完全冇架子,好理解基層屋邨生活係咩一回事。」

蔡一傑又提到另一巨星張國榮在羅文的生日會上,特意點了草蜢的《怎麼天生不是女人》送給蔡一傑,他說:「Leslie 特登走嚟同我講好鍾意呢首歌,話『好掂呀!』喺生日會途中,佢突然點唱《怎麼天生不是女人》,二話不說就跳上火爐平面上當舞台唱歌。一個偶像喺咁私人嘅場合,將我嘅作品唱畀我聽,真係好開心,人生無憾。」

蔡一傑在訪問中憶述當年與梅姐的相處點滴。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!