掃呢頁CODE去手機

2020年11月4日 星期三

港姐冠軍謝嘉怡戥源菲然拍劇感高興 冇諗過要爆表妹家庭背景 #港姐 #謝嘉怡

今屆落選港姐源菲然,雖然10強止步,但背景相當強勁,除了是冠軍謝嘉怡的表妹,最近亦被揭是百年老字號涼茶舖後人,更被大台安排拍劇,跑贏冠軍表姐謝嘉怡。謝 ...






今屆落選港姐源菲然,雖然10強止步,但背景相當強勁,除了是冠軍謝嘉怡的表妹,最近亦被揭是百年老字號涼茶舖後人,更被大台安排拍劇,跑贏冠軍表姐謝嘉怡。

謝嘉怡、陳楨怡及郭柏妍今日出席宣傳活動時,對於表妹已被安排拍劇,謝嘉怡也戥對方開心:「好開心佢有機會可以拍劇,好開心可以一齊做嘢,未試過入娛樂圈,有表妹喺度可以一齊玩,互相照顧。」

問到源菲然否百年涼茶舖後人,謝嘉怡坦言早知道對方背景,只是沒打算要講出來。對於兩人參選時亦沒有提及親戚關係,問到謝嘉怡是否想低調?她說:「都唔係嘅,我有34個親戚,我都唔會講佢哋做乜。我報名嗰陣都唔知佢(源菲然)報名,佢都唔知我報咗名,佢入(圍)先,因為我喺嗰邊(蘇格蘭)做面試,係佢做咗先同我講。」

自謝嘉怡當選冠軍後,無綫安排了很多主持工作給她,問到廣東話不太好的她會否感到有壓力,她坦言沒有,皆因給自己太大壓力會不好,但承認首要是學好廣東話:「我而家都係寫拼音,但如果有啲嘢要背,佢哋會講出嚟,我都會寫拼音去背,有啲字我會喺下面寫拼音,所以可以開始嗰啲字。」

(左起)應屆港姐陳楨怡、謝嘉怡及郭柏妍今日在電視城出席宣傳活動。


謝嘉怡因搬屋整親,搞到腰部肌肉痛。


對於表妹源菲然有劇拍,謝嘉怡表示替她感到高興。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!